Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

smerter i maven/underliv og ryggen

hej
jeg har et ? til jer jeg har gået og døjet med at kunne komme at med vandet siden ca okt 08 og har så været til flere undersøglser bla en Urodynamisk undersøgelse det fik jeg den 9-3-09 uden rigtig at få et svar om hvad der er galt end lidt forstørret blærehalsklirte men så skulle jeg prøve at tage piller i 30 til 60 dage for at se om de kan hjælpe så dem tager jeg en af om dagen det er også ok med det men så er det at jeg har meget ondt i maven/underlivet lidt i venster side og ondt helt over i ryggen det har jeg haft siden nov 08 og det er meget ondt jeg har jeg spurte dem i mandags om det har noget med den forstørret blærehalsklirte at gøre jeg har så ondt men det fik jeg ikke rigtig noget svar på det vidste hun ikke om det har sage hun så jeg går og tenker meget her hjemme hvad der kan være gladt det er næsten ikke til at holde ud til så ondt gør det plus her den siste månes tid har jeg været svimmel flere gange om dagen det mærker som om man lige er ved at besvime som tider og er også meget træt armene mærker som om de er så lavet af bly. men om det er fordi jeg tenker for meget på hvorfor jeg har så ondt det kommer ved jeg ikke jeg tenker på det hele tiden er der nogen af jer der ved hvad der kan være galt med mig jeg er en mand på 45 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvorfor går du ikke til din læge igen ---for jo mere du tænker på det ---jo mere bange bliver du ---jo mere gør det ond
    du skal bede om at blive undersøgt igen ----skriv ned så fdu kan huske det hele

    men jeg har et spørgsmål til dig ---HVOR MEGET VÆDSKE FÅR DU DAGLIG--
    DU HAR FLERE SYMTOMER PÅ AT DU FÅR FOR LIDT VÆDSKE----
  • Indstillinger
    hej solo313 tak for svar
    jeg tror nu ikke jeg har det sådan fordi jeg drikker for lidt fordi jeg drikker 1 1/2 liter pepsi max og 1/2 liter minimælk og ca 1/2 til en liter vand plus ca 4 kopper kaffe om dagen så jeg tror det skulle være nok hi hi men jeg tror jeg bilver nød til at ringe til min læge på mandag da det ikke til at holde ud at være så svimmel hele tiden og ondt også men tak for svar så må jeg høre hvad lægen siger på mandag..
  • Indstillinger
    til kimerik 9800---

    har du været til læge ----er du stadig svimmem --lad os høre lidt om hvordan du nu har det
  • Indstillinger
    Når jeg får nogle dage med ømme tarme og ondt i ryggen, prøver jeg syreneutraliserende piller, Balancid, der tygges. Det hjælper, kan i hvertfald ikke skade noget og er et forsøg værd.
Log in eller Registrér for at kommentere.