Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erektionsproblemer anden gang

Redigeret 27 oktober, 2011, 04:51 i Mandlige sexproblemer
Hej, jeg er en dreng på 16 og har haft en kæreste (min første) i et halvt år siden igår. Hun får noget sprøjtet ind i armen hvert tredje måned som forhindre hende i at blive gravid - vi har aldrig brugt kondom, hendes var også for små :p.

Før/under første omgang går det strygende, jeg bliver hård uden de mindste problemer, men der opstår andre problemer:

- Jeg får følelsen af at jeg er ved at komme. (Jeg kommer som regel også meget hurtigt, undtagen de gange hvor det bliver svedigt)

- Efter første omgang, hvor vi stadig er liderlige og gerne vil have mere, har jeg rigtig svært ved at blive hård. Den kan godt blive lidt hård, men den bliver allerede slap idet jeg fører mig ovenpå hende, eller allerede inden jeg når det (når vi fx laver missionær). Har prøvet at onanere, det har hun også, hun har også prøvet blowjob, men det hjælper heller ikke rigtigt.

Jeg føler mig sådan lidt.. jeg ved ikke rigtig. Jeg er ikke engang sikker på om jeg nogensinde har givet hende en orgasme, hvilket jeg gerne vil have lavet om på.
Synes ikke altid at en enkel omgang er nok, men det er dog svært at komme ind når den er slap, og jeg mister følelsen af det.

Vil også gerne kunne tilfredsstille min kæreste, som jeg føler at jeg ikke gør, selvom jeg kæmper rigtig hårdt for det.
Hun giver mig altid komplimenter for hvor god jeg er og at jeg er den bedste og alt mulig andet dejligt, der er rart at få at vide, men jeg føler at jeg kan gøre det bedre, når jeg bare har fundet en løsning på det.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det eller hvad jeg kan gøre.

Vær sød at hjælpe en eller anden.

Mange tak.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.