Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svimmelhed/Fjernsynsøjne? - 3 Måneder :O!

Redigeret 6 marts, 2009, 16:52 i Åben debat om hjernen
Hej Netdoktor.


Jeg har i lidt over 2 månederl lidt af noget, som vi ingen svar har fået noget ud af. (prøvet, Øjelæge, Neruolog, Ørelæge, Almindelige læge og MR scanning)


Jeg har det ligesom om ens hverdag bliver set igennem et TV
Det er ligesom når man får nogle piller så man bliver lidt rundt på gulvet bare i en mildere form. Det er der HELE tiden, nogle gange er det bare være en andre, Værst om aftenen.

I starten troede vi det var svimmelhed, eller noget med øjnene, men af alle de undersøgelser viser intet, udover jeg mangler D vitamin og Jern vitamin.

Kan det skyldes at jeg mangler de vitaminer?

Min mor fortalte mig så, om der kunne være sket noget nytårsaften, Da det kom 1 januar.!

Jeg ryg 2 cigaretter ( Meget Sjældent). røg lidt vandpibee (sjældent) og drak til jeg blev rimelig rundt på gulvet(sjældent)

Jeg kan ikke huske om jeg drak et eller andet forkert eller røg noget forkert, men er 80% sikker på jeg ikke har taget hash eller anden form for noget andet (da jeg kendte alle til festen ca.10-20 mennesker)


Hvad kan det skyldes?

Evt. nogle som har nogle bud, til hvad det kan være, eller hvad man kan gøre?


Skal lige siges jeg ser MEGET Tv og computer, kan det skyldes det?, er det de mørke vintermåneder eller hvad?




På forhånd tak for hjælpen.

Bjorkvinguy 15




P.S Her til aften d. 6 Marts 2009. Har jeg fået et virkeligt alvorlig svimmelanfald. det varede i 30 sekunder, ca og det bølgede og prikkede i mine hænder.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.