Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Må man drive forretning på ND??

lotte123lotte123
Redigeret 17 marts, 2009, 10:58 i Ris og ros til Netdoktor
En Dijana75 har meget aktivt lagt reklamer for Herbalife ud på især "overvægt".

Der henvises til en hjemmeside.

Jeg påstår ikke, der er noget i vejen med Herbalife, men jeg ved, at det er afsindigt dyrt, netop fordi det er opbygget efter pyramidemetoden, hvorfor en lang række personer skal tjene så meget som muligt.

Er det er trafik ND bifalder?? Altså at der lægges reklamer ind?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg så til formiddag at Dijanas indlæg var fjernet, men jeg kan ikke se, om det er vedkommende selv eller ND, der har været inde og gøre det.

    I hvert fald er der nu igen en stribe fra vedkommende, nu med et indlæg på, der fortæller hvor fantastisk Herbalife er.
    Det vil jeg ikke anfægte, - i hvert fald ikke lige her - men der henvises til en kode, man skal bruge, når man går ind på siden. Den kode - hvad betyder den? Betyder den, at Dijana automatisk får procenterne, hvis nogen køber af produkterne?

    Har ND undersøgt, om det ganske enkelt handler om, at Dijana er i gang med at opbygge en forretning her på debatsiderne?

    Jeg finder det dybt betænkeligt, og forventer en tilbagemelding.
  • Indstillinger
    Nu har jeg ændret min overskrift på denne tråd, for jeg synes, det er meget mærkeligt at ND ikke reagerer.

    Eller skal jeg opfatte det sådan, at ND synes, det er helt i orden at forsøge at drive forretning på den noget skjulte måde, som Dijana75 har gjort?

    Efter som Dijana75 ikke har forsøgt at argumentere mod min påstand, som jeg har lagt ind under "overvægt" og "sund kost" går jeg ud fra, at jeg har opfattet det korrekt.

    Jeg vil faktisk gerne have en klar melding fra ND, om det er en metode, der bifaldes - for så skal jeg da godt nok til at nærlæse et hvert indlæg, som eventuelt skulle have min interesse for at se, om der er et skjult salgsmateriale bag.
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Hvis du skriver direkte til Netdoktor redaktionen (menuen ude i venstre side under 'kontakt'), så plejer de at være rigtigt gode til at svare hurtigt.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej Helene,
    Tak skal du have, jeg ved det godt, men jeg synes faktisk det her er en offentlig ting, som så mange som muligt da bør være opmærksomme på.
  • Indstillinger
    Kære Lotte123

    Det er helt rigtigt, at man ikke må benytte Netdoktors debatfora til reklame. Når vi finder reklame-indlæg, sørger vi derfor altid for at slette dem. Desværre har vi ikke mulighed for at gennemse debatterne hver dag, hvorfor vi opfordrer jer brugere til at skrive til os på nedenstående mail-adresse, så snart I finder indlæg, der bryder med vores debat-regler.

    I kan læse mere om debat-reglerne her:
    http://www.netdoktor.dk/regler_debat.htm

    Reklame-indlæggene under overvægts-debatten er nu blevet fjernet.

    De bedste hilsner

    Netdoktor
    Redaktionen
    redaktionen@netdoktormedia.dk
Log in eller Registrér for at kommentere.