Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp igen

tak for det svar jeg fik tidligere. jeg har som skrevet tidligere haft blod i min afføring(hård mave), men det var ikke i selve afføringen. dagen efter det samme problem men der var afføringen blød. havde et pres i øverste det i venstre siden af maven. men det gør ikke ondt i maven. skal til kikkert undersøgelse.

hvis der stadig er nogen der har samme symptomer må de gerne skrive.
er virkelig nervøs.

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal ikke være nervøs for kikkert-undersøgelse --hvis du er nervøs så spørg efter lidt beroligende --men så må du ikke køre bil hjem---
    ja man får et fint kateter op bag til ---man bliver afdækket så man ikke stritter med hele herligheden----man bliver lokal bedøvet bag til så man mærker næsten ikke de stikker slangen op bag til
    men et godt trik ---træk hele tiden vejret dybt ind --pust langsomt ud --det afslapper kroppen ----så man ikke laver modstand ved at spende for meget ----det er hurtigt overstået --så fat mod --lad os høre fra dig når det er overstået
  • Indstillinger
    Hej Jeg havede de same symptomer til at starte med for ca 8 år siden, har også fået lavet kikkert-undersøgelse nogle gange.
    Mit problem er at jeg var skide bange for hospitaler og var der for meget længe om at komme til undersøgelser (det skal man ikke) jeg mangler nu 90% af min tyktarm øv øv.
    Jeg har skrivet det meste ad min historie på min hjemmeside hvis du vil læse den.
    og her er så linket
    http://www.soehegn.dk/?page_id=129
Log in eller Registrér for at kommentere.