Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Øje slør/uklar

Redigeret 10 marts, 2009, 16:32 i Åben debat om øjne
Hej

Jeg vil høre om der er nogen, som har samme problem som mig?
Hvis jeg sidder og læser noget på et hvidt stykke papir, er det som om der er noget mellem papiret og mit øje. Det er mest på det venstre, og det er som om man har et par briller på, hvor der sidder nogle hår og et par vand dråber på. Hvis jeg kigger ud i luften en solskindsdag er det meget tydeligt, især hvis emned er hvidt, det jeg kigger på.

Er der noget der har oplevet det samme, og ved hvad det kan være ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Morten

    Jeg skal lige fortælle dig at jeg har nøjagtig sammen problem med mine øjne, og har haft det siden jeg var ung, dog med forskellige "motiver" det du beskiver kender jeg godt, ligesom man ser et hår i et forstørrelsesglas med to dråber vand på. På det sidste har jeg ligesom et et lille sort spindenvæv flyver forbi det ene øje.
    Jeg har været til øjenlæge med det, han sagde at det var noget mange mennnesker havde problemer med, det var noget der lå og flød rundt inde i øjet. Jeg har også glaslegeme sammen fald, som jeg også må leve med, det giver til tider sådan nogle lysglimt for øjet.
    Du kan jo altid for undersøgt dine øjne, og er der ikke noget at se, er man lettet og kan bedre overse problemet.
  • Indstillinger
    Tak for svaret. Det er præcis det der sker. Jeg vil prøve at kontakte en øjnlæge og få det undersøgt. (:
Log in eller Registrér for at kommentere.