Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nogle der kan hjælpe mig?

Redigeret 28 marts, 2009, 15:20 i Åben debat om sex
jeg har gået lidt og tænkt over nogle ting med hendsyn til sex...
når kæresten og jeg har sex så vil helst gøre det så jeg får den bagfra i hullet har tænkt på om det er fordi han tænder på det eller fordi han bare ikke gider og se mit ansigt under samlegen han siger at han synes det er godt på den måde...
hvad tror I?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej

    kan godt forstå din bekymring, men mange mænd kan bare godt lide at tage kvinden bagfra.
    Det er lidt et urinstinkt, at manden er stærkest og kvinden svagest for det er hun i den position. Så du skal ikke tro, at han ikke vil se på dig, tværtimod vil han bare have dig på den måde, som han føler er mest deligst at have sex med dig på, men husk at sørge for at han ved, hvad du kan lide :)
    så skal i nok få det sjovt i sengen, så det ikke kun blir på hans måde.
    god fornøjelse.
  • Indstillinger
    hej

    tusind tak for de besvarelse
    det er rart at vide at det er fordi bare nyder det på den måde og det ikke er mig den er gal med
  • Indstillinger
    men
    hvis det kun er din kæreste der nyder at få sex bag fra og du ikke kan lide det slal du sige fra ---
    sex skulle gerne være til glæde for begge parter
  • Indstillinger
    har ikke sagt at jeg nyder det...
    for det gøre jeg
    jeg fik bare den tanke at han måske ikke kunne lide min udseene mere.
    men har fået bevist det modsatte
  • Indstillinger
    Er meget sikker på, at det ik har noget med dit udseende at gøre.

    Men jeg synes at du skal snakke med ham, om hvike stillinger du godt kan lide,og så kunne I jo prøve at blande det lidt. For det er altid sjovt at prøve noget forskelligt, og måske finder I en fælles stilling eller flere, som I begge kan lide.

    Og for det andet, så tror jeg at din kæreste er rigtig glad for din røv, derfor kan han godt lide at tage dig bagfra. Og så elsker mænd også at se deres kvinde komme. Men rigtig god fornøjelse.........
Log in eller Registrér for at kommentere.