Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad så efter?

Hej
Jeg håber I kan hjælpe mig lidt med mine spekulationer:
Jeg er 34 (ligner en på 25) – og har altid været ked a ikke at have så meget barm (b skål) og ikke være helt slank, så tøjet sidder aldrig helt godt. Men nu tænker jeg så; hvad sker der så om 10-15 år feks. hvis jeg får lagt indlæg ind nu, så er jeg sidste i fyrrene når jeg skal have dem skiftet (så vidt jeg har forstået holder de jo ikke evigt) – så kan jeg få dem skiftet igen – men efter yderligere 10-15 år, er jeg så blevet så gammel, at det er farligt at komme i narkose – og så er det vel også begyndt at være ”ligegyldigt” med udseendet. Jeg tror nu altid at jeg vil være forfængelig – og når man har haft silikoneindlæg i, så bliver brysterne jo nok MEGET slappe – og selvfølgelig også små igen. Kan jeg – kunne/kan I – så leve med at brysterne ligner runkne rosiner. ???

mvh Jannia

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Trods alle de spekulationer, valgte jeg at få det lavet da for et år siden men jeg er så os kun lige i starten af 30´erne når jeg skal have dem skiftet og der vælger jeg at få dem lavet igen, og lige ledes igen i 40´erne men når jeg bliver i 50´erne vil jeg ikke gøre det, det koster jo os en anelse hele tiden at skulle have nyt silikone i, men jeg tror det noget du skal gøre op med dig selv, andre kan ikke fortælle dig hvordan du vil have det med dig selv til den tid.

    P.s Jeg er utrolig tilfreds med mig selv efter jeg fik dem lavet, føler mig feminin nu og tør vise mig frem, tøjet sidder meget bedre og det at have bikini på er en smal sag nu. Håber jeg kunne hjælpe dig lidt.

    Hilsen Camilla
  • Indstillinger
    Hej Jannie

    Jeg synes, det er nogle gode spekulationer, du gør - har også tit tænkt på, hvor ydmigende det må være for en ældre kvinde at skulle tage stilling til om hun stadigvæk skal have "immiterede ungpigebryster" eller hun skal vælge noget mere slap silikone, der passer lidt bedre sammen med kroppens øvrige udvikling, når der skal udskiftes for 3. eller 4. gang.

    Nu er det jo forholdsvis nyt altsammen - måske ser vi 20 år en masse ældre kvinder, der sidder og synes, det hele var temmelig dumt. Også fordi som du siger, til den tid er man jo typisk ikke så sårbar omkring udseende mere.

    Så jeg synes, du skal tage dine fornuftige tanker alvorligt. Det er synd, du er blevet 34 og stadig ikke er glad for dine små bryster - men jeg hørte et skægt hjemmelavet ordsprog forleden: "Det er aldrig for sent at have en lykkelig barndom" - måske kan du nå det ud. Det gør altså en kvinde så ufatteligt sød, når hun slapper af med sit udseende, så du kune jo give det en ekstra chance. Måske er det dig selv, der altid har holdt dig tilbage for at slippe nogle teenage-komplekser... (det er altså sødt ment - ikke for at gøre nar). Men det er jo en meget ensom vej, det med at få plastikbryster i håb om bedre at kunne lide sit spejlbillede. Alderen gør jo også, at den slags virker mere meningsløst ;o) Så jeg synes, du skal tage "spekulationerne" alvorligt.

    mvh
  • Indstillinger
    Hej, jeg har snakket meget med min svigermor og brystforstørret, og jeg sagde sa også at når jeg var 50 år så kunne jeg jo altid få dem ud, men min svigermor vil altså lige minde mig om at selvom man var 62 så var man glad for sine bryster og hvordan man så ud:)
  • Indstillinger
    Om du er 50 eller 62 eller endnu ældre ser du heldigvis ikke dig selv som gammel.

    Jeg husker godt, da en på 29 år var et oldtidsfund for mig. Alder er noget underligt noget, for man føler sig ikke gammel, men synes de unge er børn. Man har jo heller ikke meget erfaring som ung, men det tror man. Som jeg selv sagde engang: Du er gammel, vi har moderne tider. Jeg kan grine af mig selv fra dengang

    Jeg har set masser af billeder af kunstige bryster og hvor ser de unaturlige og grimme ud. Det er lidt underligt de ikke kan skabes mere naturtro.
    Jeg ville ikke have tillid til en læge, der hellere end gerne vil lave meget store kunstige bryster.

    Meget store bryster er ikke særlig pænt når man bliver ældre, så i dag er jeg glad for mine bryster. Men havde jeg nu fået puttet noget kunstigt i dem og ville have det ud igen, så tror jeg det var blevet nogle slatne nogen.

    Det ligner virkelig hvad det er: Kunstige bryster. Så hellere små og naturlige. Og jo ældre man bliver, jo pænere er det.
Log in eller Registrér for at kommentere.