Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hverdagsvin og følger...

Redigeret 16 juli, 2009, 17:23 i Alkohol
Som mange andre drikker min mand og jeg også alt for meget i løbet af ugen. Han især, men jeg drikker nok to-tre glas rødvin til maden hver aften, når vi deler en flaske.
Det har været hyggeligt og noget man så frem til, men nu er jeg blevet bange for følgevirkningerne af den årelange last.
Jeg opdagede for et par uger siden at der pludseligt var kommet små røde pletter på mine tåspidser og de er ikke gået væk siden. Nu har jeg efter at have surfet på nettet fået mistanke om at jeg har fået neropati. Er der nogen der har erfaring med det og hvordan er udsigterne?
Jeg skal til lægen på mandag!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Snak evt med lægen om angst.

    Jeg kan ikke forestille mig at omtalte alkoholforbrug skulle kunne give nervebetændelse...

    Har du aldrig prøvet at ligge badet i sved, have hjertebanken, føle at blodet er gået i stå i kroppen, utilpas, set skygger der ikke var der, været dårlig når du ikke drak og endnu dårligere når du drak?

    Så tror jeg ikke der er grund til større bekymring - thumbs up ;-)
  • Indstillinger
    til hellelykke. hvis i føler at du selv og din mand kan trappe ned på jeres alkoholforbrug så prøv det. og ellers er der næsten med 100 procent garanti en løsning inden for det medicinske. hvis i er villig til at prøve det, hvis det andet ikke lykkes. alkoholmisbruget skulle kunne afhjælpes med midlet tegretol/trimonil. som bruges mod abstinenser når man selve er i fuld gang med misbruget. held og lykke, og håber i kommer ud af afhægnighedstrangen. så i i fremtiden kan nyde det uden problemer.
Log in eller Registrér for at kommentere.