Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min Penis gør ondt

Jeg har et STORT problem

Jeg har hele livet haft en forhudforsnævring, den var så slem at jeg overhovedet ikke kunne få forhuden tilbage over hovedet, og slet ikke når den var stiv.

Derfor fik jeg for ikke så lang tid siden en lille omskæring hvor jeg fik fjernet det yderste af forhuden og nu kan jeg uden de store problemer trække huden tilbage. Nu er mit problem dog det at huden på min glans er EKSTREMT følsom, og ja det ved jeg den er hos alle, men mit problem er at det er VIRKELIG smertefuldt ved bare den mindste form for berøring, Jeg har aldrig haft dette problem tidligere da min glans jo har været dækket. Det er dybt frustrerene, ikke mindst fordi jeg ikke kan få en god nats søvn, jeg vågner fordi min pik er stiv og derfor kommer glansen i kontakt med mit tøj og det er virkelig ubehageligt.
Jeg ved det må lyde som et meget mærkelig problem, og det er det også, jeg har aldrig hørt om nogen med mit problem.
Hvad der i sagens natur gør det hele rigitg slemt er selvfølgelig at jeg slet ikke kan forestille mig at have se som det er nu, det kunne lade sig gøre før min omskæring når jeg havde kondom på, men bare tanken om at skulle gøre det som jeg har det nu er smertefuld!

HJÆLP! Det er virkelig frustrerende!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvor lang tid siden er det, at du er blevet omskåret?

    Min kæreste er omskåret(dog helt) Han havde også problemer med at tisse og det gjorde også ondt når han sov.

    Det er nu mange år siden, idag har han ingen problemer.

    Mon ikke der skal gå noget tid.
  • Indstillinger
    Efter 1 - 2 uger er glans hærdet, så mon ikke at du snart er frisk igen?

    Hvor meget af glans er blottet? Du skriver jo, at det kun er det yderste stykke forhud, som blev fjernet.

    Hos nogle mænd glider forhuden let tilbage under erektion, så det er måske det, som du nu oplever om natten.

    Hvis jeg var dig, ville jeg lade forhuden sidde tilbagetrukket den næste måneds tid, for så må følsomheden være mindsket så meget, at det ikke længere generer dig.
  • Indstillinger
    Det er ikke fordi forhuden er for stram, den kommer fint både frem og tilbage. Det er selve huden på glansen som er enormt følsom, og hvis jeg bare rør ved den med det yderste af en finger så gør den ondt.

    Den var også sådan før omskæringen, men der generede det ikke da den altid var dækket af forhud.
  • Indstillinger
    jeg har præsist det samme problem, jeg lytter lige med her for har virkelig også brug for lidt hjælp her
  • Indstillinger
    jeg kunne også godt bruge noget hjælp fra en læge hurtig!
  • Indstillinger
    Det her er et debatforum, hvor almindelige mennesker udveksler ideer, erfaringer og råd. Det er altså ingen læger her.

    Du kan evt. henvende dig til brevkassen, men der er lang - lang - ventetid på svar, hvis dit spørgsmål overhovedet bliver besvaret.

    Du kan også beskrive dit problem her - så kan det være, nogle kan komme med et råd til dig, men når du nu kalder dig "avav", så har du givet et problem, der kræver et besøg ved lægen, så bestil dog en tid hos din læge snarest muligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.