Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smertekliniker?

Redigeret 27 februar, 2009, 03:50 i Rygsmerter
Hej alle sammen.

Dette er mit første indlæg jeg skriver herinde.

Jeg fik i 2007 konstateret arcolyse med spondylolistese, da jeg siden en arbejdsskade i 2004 havde fået tiltagende smerter i ryggen. I august 2007 gik det helt galt uden en egentlig årsag. Jeg fik bare ekstremt ondt i løbet af en uge og det har så varet ved indtil nu. Jeg har været sygemeldt siden december 2007. Jeg var nu nået dertil, hvor jeg er blevet henvist indtil smertekliniken på OUH, hvor de har lovet at jeg får en tid inden sommer, fordi der under mit forløb er sket nogen fejl, som gjorde at den sidste læge kontaktede dem, så jeg kunne blive skubbet frem i køen. Nu er jeg så bare spændt på at se om det holder. Min tiltro til det danske sundhedssystem er ikke den største.

Er der nogen der har erfaring med smerteklinikerne og hvor meget de kan hjælpe en?

Knus Jeanett

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Jeanett.

    Lige et spm - Er du opereret i ryggen?

    Mvh Jakle
  • Indstillinger
    Hej Jakle.

    Nej jeg er ikke opereret og skal nok heller ikke. Grunden til at jeg skriver det sådan er at jeg på Give sygehus først fik at vide at jeg skulle opereres, men ham lægen som vurderede det havde lang ventetid, så det blev aftalt at en anden læge, som jeg engang tidligere havde talt med skulle operere. Da jeg så kom der op og troede at jeg skulle opereres, så sagde denne læge at han ikke ville operere, da min diskus ikke var påvirket, hvilket der heller ikke på noget tidspunkt har været talt om, men han mente kun at en operation ville forvære min situation. Pt. står jeg med to læger som modsiger hinanden. Men den sidste læge kontaktede smertekliniken på OUH, hvor de lovede ham at jeg kan komme til inden sommer.

    Knus Jeanett
Log in eller Registrér for at kommentere.