Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Udflåd??

Redigeret 27 februar, 2009, 17:20 i Åben debat for kvinder
Hej alle.

Som mange andre piger har jeg udflåd.
Mit problem er bare at jeg har meget af det. Rigtig meget. Nogle gange kan det gå igennem mine bukser. Så derfor er det et problem for mig i hverdagen, når jeg er i skole eller på arbejde. Jeg har hørt at der ikke er noget at gøre, men jeg er meget desperat, så jeg håber at der er nogle som evt. har prøvet det samme og fundet en metode at holde det væk.
Eller måske bare nogle som har nogle forslag?
Jeg er bare træt af at gå med indlæg hver evig eneste dag. Og plus, man føler sig ikke særlig attraktiv overfor sin kæreste.

Håber at høre fra nogen.

Hilsen den desperate.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Er i samme situation, så kan godt forså dig.

    Mange piger har udflåd, hvilket er meget normalt, særligt hvis man er på p-piller.
    Da jeg startede på p-piller blev det meget værre og jeg er nød til at gå med trusseindlæg hver dag.

    Det plager mig dog ikke så meget. Jeg vasker mig minimum en gang om dagen og inden sex, for er lidt nervøs for om det lugter.

    Jeg har ikke selv snakket med lægen om evt muligheder, men tror at det hjælper når jeg om et års tid smider p-pillerne.
  • Indstillinger
    Jeg vil bestemt ikke mene, det er normalt at have så meget udflåd, at det trænger gennem bukserne.

    Få dog lige lægen til at se på det.
  • Indstillinger
    Ja det lyder da også lidt voldsomt, men det kan også ske for mig. Kan i hvert fald føle at jeg er rimelig våd i bukserne hvis jeg glemmer trusseindlægget.

    Ved ikke hvor meget lægen kan gør ved det, men mon ikke man kan spørger om nogle gode råd.

    Jeg har i hvert fald ikke haft det før mine p-piller.
  • Indstillinger
    jeg er rent faktisk på p-piller så det kan godt være at det er det.
    Lægen kan ikke gøre noget.

    Men tak for svarene.
  • Indstillinger
    jeg vil også mene du skal gå ned til lægen og høre ad om ikke andet hvis det er et lægehus du er ved så prøv at få tid ved anden læge det har jeg gjort og der kunne jeg godt få noget hjælp dog ikke lige med dette da mt problem ikke er helt så slemt men jeg er desværre også tvunget til at gå med trussindlæg hver dag
Log in eller Registrér for at kommentere.