Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvorfor har jeg stadig ikke fået skæg.. HJÆLP!!

Hej

Jeg er en fyr på 23 og stammer fra østen. Jeg har et STORT problem som jeg håber jeg kan få hjælp til.. Jeg er 23 og har stadig ikke fået skæg :(

Jeg har lidt under hagnen og meget meget lidt på kinderne, men det er med meget mellemrum.. Kan jeg stadig forvente jeg for skæg efter 23.år eller skal det behandles ?

Mit dun/skæg som jeg har under hagenen, vokser rimelig hurtigt, ca på 1 uge. Men jeg mangler meget på siderne + det er ikke kraftig nok til at kalde det skæg.

Jeg har ikke barbæret mig med barbærblad så meget, meget sjældent. Jeg bruger normal maskine for ikke at se helt gladt ud.. Men er idag begyndt med at bruge barbærblad for at se om det hjælper, men tror det ikke..

Skal jeg evt homonbehandles ??

Håber i kan hjælpe, for jeg er meget træt af det her, og har det meget dårligt med det :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hay homie.

    - af eget erfaring kan det i hvert fald stærkt anbefales at du barbere dig med skraber, hvis du gerne vil have hurtigere/stærkere hårvækst.
    - Ellers kan det også have noget med dine gener at gøre at du har det som du har,

    /Macho
Log in eller Registrér for at kommentere.