Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg har et problem.

AnonymousAnonymous
Redigeret 22 februar, 2009, 10:46 i Ris og ros til Netdoktor
Ja faktisk flere..
Når man ser et emne ude til højre, som man gerne vil svare på, så klikker man der og skriver sit indlæg, godt så.
Dagen efter vil man lige se om der er kommet svar på det man skrev, men HVOR VAR det nu man skrev henne ???
Man tænker, så må jeg jo gå ind på min profil, og se mit indlæg der, men nej..der står ikke nogen indlæg :-(
Det er jo som at lede efter en nål i en høstak, man må igennem alle debatter, for at finde det man skrev :-(
Jeg opgav..
Nu står jeg så, og gerne vil sende en tak til Kameliadamen, for et godt råd hun gav engang.
Det var B-vitaminer imod skæl, som jeg begyndte at tage, og det VIRKER !
Jeg som har haft skæl i mange år, er fuldstændig fri for skæl nu, og det er jo dejligt, og et godt råd jeg fik.
Jeg har ledt under hud og hår - under alternativ behandling - under vitaminer - men nej, jeg kan ikke finde tråden.
Hvorfor kan man ikke se sine indlæg på sin profil ?
Andre behøver jo ikke at kunne se dem ?

Men jeg sender hermed en tak for det gode råd, til Kameliadamen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Vera

    Det må vist være denne tråd i alternativ behandling, som du har ledt efter:

    viewtopic.php?f=20&t=18791

    Det var dejligt, at B-vitamin kunne hjælpe dig. Og jeg synes, at det er godt, at du giver en tilbagemelding.

    Der er jo ingen, der kan vide, om de råd, man giver, faktisk vil hjælpe. Og jeg synes, at læger og endda hudlæger ofte er ganske magtesløse, når man kommer med ganske almindelige hverdagsproblemer som skæl.

    Jeg vil gerne opfordre andre til at komme med en tilbagemelding, når de har fået et råd her på Netdoktor – og denne opfordring gælder, hvad enten rådet hjalp dem eller ikke hjalp dem.

    Før i tiden var det sådan, at man via profilen kunne få adgang til at se alle de indlæg, som den enkelte havde skrevet. Men det blev misbrugt. Der var nogle, der forsøgte at lege detektiv og brugte de oplysninger, som folk havde skrevet i deres tidligere indlæg, imod de pågældende.

    Jeg kan godt se, at det i visse situationer kan være praktisk at kunne se tidligere skrevne indlæg. Men jeg mener, at det har givet en bedre stemning her på Netdoktor, at den funktion ikke findes mere.

    Måske kunne det lade sig gøre at gøre det muligt at se sine egne tidligere skrevne indlæg, men ikke andres.

    God søndag og mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Jeg vil bare lige sige, at jeg godt kan se mine egne tidligere debatindlæg, når jeg er logget ind. Jeg klikker på mit eget navn enten ved et indlæg eller oppe ved log af og så er der menuen 'Mine debatindlæg'.
    Man kan ikke se andres tidligere debatindlæg og dermed heller ikke sine egne, hvis man ikke er logget ind.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Tusind tak til jer, Kameliadamen og Helene !
    Først tak fordi du fandt den debat Kameliadamen, nu vil jeg takke på rette sted.
    Og til dig Helene, fordi du gjorde mig opmærksom på, at jeg kan se mine egne indlæg, det havde jeg helt overset der øverst oppe, så ingen problemer mere hos mig :-)
    Det blev jeg meget glad for !
Log in eller Registrér for at kommentere.