Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tør hud på penis glans og skaft, hjælp!

AnonymousAnonymous
Redigeret 20 november, 2012, 09:17 i Mandlige sexproblemer
Hej,

Jeg er en ung mand på 22 år, som har opdaget noget på min penis der er kommet inden for de sidste 2 måneder.

Først og fremmest skal det siges jeg er blevet opereret for forhudsforsnævring dengang jeg var 18 år gammel ca. og har ingen problemer med det idag.

Mit problem er at jeg har fået nogle tørre pletter på penis, både på selve "hovedet/glansen" og op af huden på skaftet. Det ligner lidt at huden skaller... Jeg har aldrig haft det før, og der gør hverken ondt, svier, lugter eller noget som helst. Jeg tænker lidt om det kan være pga. solarie, fordi jeg startede igen i solarie for ca. 2 måneder siden, og så er dette kommet efterfølgende. Idag dækker jeg penis til når jeg tager sol, men syntes stadig der kommer nye tørre pletter. Jeg har taget sol før, og der var det intet problem selvom jeg ikke dækkede penis til.

Jeg læste et sted det kunne være pga. den har været udsat meget for kulde eller lign. og det passer meget godt med jeg måske har haft knap så meget tøj på de kolde dage udenfor, og har faktisk frosset.

Hvad kan det være, og hvad skal jeg gøre?
Jeg er selvfølgelig nervøs for hvis det kan være svamp eller noget andet, og at jeg derved kan smitte min nye partner (som jeg først har haft sex med første gang EFTER dette kom på penis, kan derfor ikke være hende der har smittet mig) - Har heller ikke haft partner i 2-3 år op til denne tørre hud kom på penis...

Hjælp!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg er en ung mand på 23 som ligeledes har fundet tør hud, dog kun på skaft.

    Ved heller ikke hvad det er - det er kommet natten over.


    Jeg har inden for den sidste måned udviklet kløe på mine underarme.

    Jeg har ingen idé om hvorfor nogen af delene er kommet.


    Alt for nederen når det er galt i under-etagen.


    Så hvis nogen har et kvalificeret gæt på hvad det kan skyldes eller har ligende symptomer, så sig endelig til.

    Takker
  • Indstillinger
    Hej
    Har du fået svar på dit problem med de tørre pletter..
    Min kæreste har det på pungen og har også haft det i lang tid..

    Hilsen K82
Log in eller Registrér for at kommentere.