Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp mig!!!

Redigeret 5 marts, 2009, 02:15 i Vulvodyni
Hej alle...
Jeg ved ikke om jeg har denne sygdom, men håber jeg kan få nogle svar og gode råd herinde... Jeg har læst alle indlæg om Volvo... Men ved ikke hvad jeg skal gøre nu...
Jeg er næsten 25 og stadig jomfru, da jeg på ingen måde kan gennemfører samleje uden at ligge grædefærdig i sengen pga. smerter.. Har gået til fysse men hun sagde at det ikke var spændinger jeg havde, men det kunne være min slimhinde der var noget galt med... Min læge får mig ikke videre og det er min 7 læge nu... Det kan ikke passe at de ikke finde en løsning...

Jeg er meget frustreret og vil nu prøve hypnose men har ingen ide om det virker men så har jeg da prøvet det da ingen kan hjælpe mig.... Jeg er ved at være træt af at skifte læge og hele tiden komme til en ny gynækolog og gå derfra uden svar...

Håber virkelig der er nogle der har prøvet dette før.. Overvejer snart at give op og bare leve uden sex!!!!!!!!! Og ende i kloster da man ingen kæreste får uden den del af et forhold....

Mange Hilsner MissMadsen25

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Ja, det lyder ikke rart. Mit bedste forslag er at få en konsultation hos Knud Damsgaard på Aresødals Privathospital. Han kan så teste dig for alt muligt, inkl. Vulvodyni. Og ja, det koster...vidst ca. 5000 kr for sådan en konsultation. Men er det ikke det værd nu? Det var det klart for mig.

    Og så er ventetiden kun et par uger(det var den i hvert tilfælde i okt2008).

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Du skal melde dig ind i en sundhedsforsikring med det samme. Så vil du få dækket omkostningerne!
    Kan du slet ikke få noget op? Det kunne jo også tyde på vaginisme! Og har du været ved gynækolog?
Log in eller Registrér for at kommentere.