Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

konstant hovedpine

Redigeret 29 oktober, 2010, 07:15 i Hovedpine og migræne
Hej jeg er en ung kvinde på 22.

Jeg fik i februar 2004, en arbejdsskade i hovedet. jeg lider af postcommotionelt syndrom (følge skader efter en hjernerystelse).
Jeg vil høre om der er nogen der kender en effektiv behandling?
Jeg har min hovedpine 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året.
Jeg får kiropraktor behandlinger 1-2 gange ugentlig, jeg har ikke kunne arbejde, og går på kontanthjælp, så jeg har også svært ved at skulle betale så mange penge hver måned, og de hjælper også kun i et par dage. nogle dage er det så slemt, at jeg ikke er i stand til noget, og det er rigtig hårdt da jeg er mor til en dreng på snart 3 år, der har svært ved at forstå hvorfor mor tit ligger på sofaen.
Nogen der kan hjælpe med nogle gode råd, der kan hjælpe mig?

Hilsen Lotte22

Kommentarer

  • Hej Lotte,

    Det lyder helt skrækkeligt, at du har sådanne smerter. Desværre kender jeg ikke så meget til kroniske smerter, men jeg ved, at Netdoktor for nogen tid siden havde fokus på kroniske smerter, og du kan gå ind her og læse mere: www.smertekundskab.dk

    Håber, at det kan give nogle gode ideer

    Venlige hilsener
    Trunte
  • lider selv af meget hovedepine, og lægerne vil ikke gi mig noget der hjælper, har prøvet alt håndkøbsmedicin.. når du har hovedepine skulle du prøve et varmt bad. og så lig dig lidt i mørke, højst en time, det hjælper engang imellem.
  • hej.
    jeg har i mange år haft dette problem også. mit kom måske også fra hjernrystelse.

    efter alt og mange mange piller gik jeg til en osteopati...efter 4 gange var det stort set væk, jeg har næsten ikke migræne mere.

    prøv det.. alt og vinde intet at tabe

    skriv hvordan det går
  • Hej

    Jeg har samme diagnose og har haft stor glæde af hjemmesiden hjernerystelse.dk
  • Hej Lotte

    Har du prøvet kranio sakral terapi.
    Det er en afslappende behandling med et let tryk på hovedet.

    Fra

    Muttie3
  • Hej Lotte

    jeg har fået konstateret Postcommotionelt syndrom efter fem års hård kamp. Mine gener i dag stammer fra et overfald på mit gamle arbejde jeg har blødninger inde på hjernestammen som har ødelagt min hukommelse koncentration og indlæringsevne. mine øjner er også helt smadret på mange områder samt hørelsen. jeg har hovedpine og kvalme 24 timer i døgnet mm. jeg har nu efter fem år ikke de store forhåbninger om at det skal blive meget bedre. det som har hjulpet mig utrolig meget er daghøjskolen i centrum. så prøv at kontakt dem de er helt vildt fantastiske. og hvis jeg var dig ville jeg droppe kiropratoren for det har jeg fået af vide at det er en af de værste ting du kan gå til når dine gener stammer fra en hjernerystelse.

    mvh

    morten
Log in eller Registrér for at kommentere.