Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Everlasting bumser.. Hjælp!

Redigeret 17 marts, 2009, 14:32 i Bumser
Hej alle sammen..

I snart 2 år har jeg haft bumser på min hage, som kommer igen og igen, selvom jeg trykker dem ud ret tit.

Efter de er blevet trykket ud, ligner de bare misfarvninger på huden.
Jeg bruger Matas Ansigtsrens hver dag, og har endda også brugt penge på en dyr creme som skulle virke mod bumser, men som overhovedet ikke lader til at virke.

Er der et eller andet vidundermiddel jeg ikke har hørt om som muligvis kan hjælpe mig af med mine evige bumser på hagen, eller skal jeg smutte forbi lægen :)?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har også rigtig mange problemer med bumser, dette er i stedet på mine kinder. Jeg har prøvet rigtig meget, men stadig uden rigtig god virkning. Nu er jeg igang med at bruge noget nyt MURAD, og håber på det vil fungere. Jeg tager også nogle Vitamin-Piller med E-Vitaminer i, det skulle også være med til at hjælpe på det indefra i hvert fald, og de er ikke skadelig, ligesom alle de forfærdelig bivirkninger man hører om. Jeg har nu hørt om et produkt det hedder Zeno, som er en lille maskine der giver bumsen et "varmechok" er der nogen der har prøvet den lille sjove maskine, og er der nogle der har oplevet bivirkninger? For er ikke meget for, at prøve ting som ikke er fuldt ud undersøgt.!!
  • Indstillinger
    Hej. Jeg har selv problemer med bumser/uren hud, dog ikke ackne. Min hud er måske ikke så slem som jeg selv synes,men i ved jo allesammen hvor hæmmende det er socialt. Jeg ved at der er mange forskellige råd om, hvad du bør spise, og hvad du ikke bør spise i forbindelse med ren hud, men personligt holder jeg en meget meget sund kostplan(som jeg selv har lavet), og holder den, da dette er det eneste der ser ud til at virke. De eneste renseproduktor jeg bruger er matas specialcreme til urenhud, morgen og aften, og hvis jeg har svedt meget f. eks ved motion, vasker jeg mit ansigt med matas ansigtsvask. Held og lykke (:
Log in eller Registrér for at kommentere.