Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Buler på penis. Hjælp

Redigeret 30 november, 2011, 11:28 i Mandlige sexproblemer
Dav.
Jeg er en mand på 24 der er lidt bekymret over sin penis. Jeg har aldrig haft nogen problemer med den og den er så vidt jeg ved helt normal. MEN…
Her inde for det sidste halve år har den fået nogle buler under huden lige bag hoved og stort set hele vejen rundt, men mest for oven (den side der vender imod mig selv). Bulerne er ikke rigtig til at se, men man kan mærke dem hvis man trykker på dem og bevæger fingeren lidt rundt. Man kan også godt se at penis er blevet en smule tykkere i det område. Det føles næsten som om at bulerne er en del af penis der bare er begyndt at bule op/ændre form. Det underlige er at disse buler KUN er der når penis er i stiv tilstand. I slap tilstand kan de ikke mærkes og den ser og føles helt normal. Bulerne/området gør heller ikke ondt eller genere på anden vis.
En anden ting der også er begyndt at ske inde for de sidste halve år er at noget af huden bag hoved og lidt af forhuden er begyndt at hæve lidt op under f.eks. onani. Hævelsen vare dog kun til kort tid efter at penis er blevet slap igen.

Er der nogen der ved hvad problemet er eller om der overhoved er et problem?
Jeg er begyndt at blive ret bekymret fordi det ikke ser ud til at forsvinde og efter som det kun kan ses/mærkes når penis er i stiv tilstand har jeg ikke ville gå til lægen med det.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har ingen bud på, hvad det skyldes og om det skal behandles, men vil foreslå dig at finde kameraet frem, næste gang du har rejsning, og så vise billederne til din læge.

    Held og lykkke
  • Indstillinger
    Hej

    Mit bud ville også være det med kameraet. men det kan ende med at din læge bliver nødt til at se din penis i stiv tilstand, for at han/hun kan hjælpe dig bedst muligt.
    Jeg har ingen anelse om hvad det kan være. men jeg håber virkelig at du får noget hjælp.
    Hilsen Lotte22
  • Indstillinger
    Gå ned på en klinik og få en af de der pakkeløsninger hvor du bliver testet for alle kønssygdomme. Hvis du slipper igennem der uden noget er der nok intet at bekymre sig om og hvis bulerne ikke gør ondt så skal du da bare være glad for at have fået et par millimeter i tykkelsen :)
  • Indstillinger
    Jeg ha præsis samme problem.
    Jeg er en dreng på 15 - Og jeg vil helst være sikker på at det er slemt før jeg går til læge. I kan evt. få min msn *jeg viser intet* men hvis du vedhvad det er / hvordan man får det væk.
    Det kan nogen gange endda mærkes, og måske gøre lidt ondt ved onani.
    Hvis jeg kunne finde ud ad præsis hvad det er, om det er noget farligt eller sm teglknopper bar noget man må leve med?
    Vil tjekke tilbage her for evtuelle svar.
    Tak på forhånd
  • Indstillinger
    Det er vel bare talgknopper? Hvis det er sårn nogen næsten usynlige Knopper der er på undersiden af penis hovedet? Det har de fleste :)
  • Indstillinger
    jeg har også et spørgsmål jeg har nogle prikker/buler som kan mærkes når jeg tager forhuden tilbage og de kan ses . jeg ved bare ikke om jeg skal til lægehjælp eller det er noget der bare sker P.s vil gerne have svar
  • Indstillinger
    hey
    jeg er 15 år og har det samme problem. små hvide prikker under penis hovedet de er kommet i løbet af de sidste 3 år og jeg vil meget gerne vide hvad det er. mener det bare er tal knopper men vil gerne være på den sikre side da jeg har et meget aktivt sex liv.
    hvis der er nogle der ved noget så vær sød at svare tak
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg kan se tråden er et par år gammel, og vil gerne høre hvad I fandt ud af. Jeg har nemlig et lignende problem. En knop på højre side af penis lige under penishovedet under huden, som fremkommer ved erigeret tilstand.
    - Den anonyme.
Log in eller Registrér for at kommentere.