Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Hvad sker der??

Redigeret 28 marts, 2009, 15:10 i Åben debat om sex
hey allesammen

jeg ville bare lige høre om der er nogle der ved hvad der kan ske for min kæreste (blive smittet med en kønssygdom eller lignende) hvis man først giver sin kæreste finger i anus og bagefter gør det i skeden uden at have vasket hænder?

på forhånd tak for svarene

Kommentarer

  • Man kan kun blive smittet med en kønssygdom, hvis den anden part har det. Jeg vil dog tillade mig at mene, at man ikke har en kønssygdom i fingrene, så ved at bruge fingre, skal man godt nok være uheldig, hvis man får en kønssygdom af det. :-)

    Men - det er rigtigt nok, at en finger - eller en pik eller noget andet, der først kommer op i anus og så der efter kommer i skeden kan give pigen underlivsbetændelse eller anden form for irritation, da der er mange bakterier i anus og de er ikke så smarte at få op i skeden. Det er dog ikke sikkert, det er det, der sker hver gang, men ind i mellem kan det altså godt ske. Nogle kvinder er mere sarte der end andre.

    Hvis vi - som her - taler om en finger, kan han så ikke bruge en finger i anus og en anden i skeden? Det vil i hvert fald være det bedste.
  • Som Lotte123 skriver så kan din kæreste ik blive smittet med nogen kønssygdom, når du gør det med fingeren.

    Så husk at vaske fingre, for som lotte123 nævnte, så er der bakterier i anus, som kan give underlivsbetændelse. Det er også nogle af de bakterier, der kan gøre folk syge, hvis man ik vaske hænder efter toiletbesøg og derefter laver mad.
Log in eller Registrér for at kommentere.