Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Manglende udløsning

Redigeret 22 februar, 2009, 06:18 i Mandlige sexproblemer
Hvorfor skal det være sådan ?

Jeg er gift og har været det i mange år. Mit spørgsmål drejer sig om udløsning. Min hustru har i mange år ikke haft behov for og lyst til nogen form for sex – jeg holder meget af hende og ingen planer om at flytte. Jeg har behov – og min krop skriger efter orgasmens fryd og en god udløsning. Jeg ved, at det er sundt af få tilfredsstillet sit sexbehov. Det er ikke, fordi jeg ikke kan klare det selv, men det er både svært at komme afsted med (i hemmelighed for ikke at såre) og noget utilfredsstillende i længden. Det hjælper med en go’ historie eller en pirrende erotisk film, så er jeg klar. Men findes der ikke andre løsninger ?
Hvis jeg var handicappet, så kunne jeg få besøg hos eller af en prostitueret betalt under særlige omstændigheder. Det synes jeg er helt fint. Jeg har ikke brug for en prostitueret, men en hyggelig massør eller massøse, som vil gøre arbejdet færdig med en udløsning – rent håndarbejde ikke prostitution, men jeg ved nok ikke, hvor grænsen går mellem de to håndværk. Måske findes de, sexualarbejderne, som tager kunder ind til den slags opgaver. Men hvor og til en fornuftig pris ?

Tak for svar ...

Kommentarer

  • Indstillinger
    "Jeg er gift og har været det i mange år. Mit spørgsmål drejer sig om udløsning. Min hustru har i mange år ikke haft behov for og lyst til nogen form for sex – jeg holder meget af hende og ingen planer om at flytte."

    Det der hænger bare ikke sammen i mit hoved...

    Men altså så vidt jeg forstår vil du gerne have det der i prostitutionsbranchen kaldes for "Svensk" - onani med hånden. Den massør eller massøse der nu udfører dette kaldes en prostitueret. Jeg tror det koster omkring 400-500,- at få det ordnet på en "massage-klinik".
  • Indstillinger
    En massør er en person, der giver massage (ikke kønslig, men muskelmassage, træning etc.). En massøse er synonymt med en prostitueret. Den service, du efterlyser, hører ind under sidste kategori.

    Men er du ikke ude på et skråplan? Du vil ikke forlade din kone og vil ikke vedkende dig dine sexuelle behov for hende for ikke at såre hende. Omvendt er du tilsyneladende villig til at gøre noget, som formentlig vil såre hende hundrede gange mere, end hvis du onaner, og som med meget stor sandsynlighed vil koste dig dit ægteskab, hvis det kommer frem.

    Du udtrykker frygt for din sundhed i forbindelse med din manglende seksuelle aktivitet. Sex giver naturligvis en vis motion, men den kan du jo også få på andre måder. Derudover er jeg tilbøjelig til at tro, at den sundhedsmæssige effekt ved sex i høj grad hænger sammen med, at et velfungerende sexliv er et symptom på, at man generelt har en harmonisk tilværelse. Men vil du få det ved at skulle liste dig lysky til en prostitueret hver gang, du skal have lettet trykket?

    Mit råd: Få åbnet op over for din kone. Vær åben omkring dine behov og lad så være at frygte at såre hende, hvis du vedkender at onanere. Og skal du ud at finde en prostitueret eller en elskerinde, så vær også åben omkring det overfor din kone. I et ægteskab går det altså ikke med lukkethed omkring disse ting. Omvendt må hun også vise forståelse for dine seksuelle behov.
Log in eller Registrér for at kommentere.