Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ørepine pga visdomstand?

Jeg har aldrig haft problemer med min ører før, heller ikke som spæd, men for en uge siden begyndte jeg at få ørepine i begge ører. Jeg har selvfølgelig ikke været til læge med det, for "det går jo nok over igen".. Men i går opdagede jeg så at min første visdomstand er brudt frem.
Da jeg ved at småbørn tit kan have problemer med ørerne når deres tænder kommer, tænker jeg om det kan være det samme i mit tilfælde...

Så hvis der er nogen der har oplevet det samme eller kender noget til det, vil jeg meget gerne høre om det og evt om der gøres noget ved det..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Sabina
    Jeg ved præcis, hvad du mener! jeg har haft samme problemer. Jeg har fået opereret alle mine fire visdomstænder ud, og jeg kan tydeligt huske smerterne i ørerne, før jeg fik dem fjernet. Det var som om hele hovedet værkede. På grund af smerterne fik jeg alle fire opereret ud i to omgange - og det var selvfølgelig en lidt stor omgang, men det har været det hele værd!:-)

    Held og lykke med det

    kh Cykelmyggen
  • Indstillinger
    Tak cykelmyggen.
    Det var rart lige at høre at det ikke er mig, der er ved at blive skør.
    Uh. men det lyder godt nok voldsomt, at skulle have fjernet dem, men må nok hellere få bestilt en tid hos tandlægen, så hun kan se om de sidder rigtigt og om der er plads til at de kan komme ud.
Log in eller Registrér for at kommentere.