Er meget forvirret ?
Jeg har virkelig brug for hjælp, jeg er 17år og går på efterskole. Men det er først nu, med et halvt år tilbage, at jeg har fundet ud af at jeg slet ikke føler mig tilpas og tryg på skolen, jo har min bedste veninde på efterskolen og snakker godt med mange, men en stemme indeni mig siger at det ikke er her jeg skal være, jeg kunne lave så meget andet?.
Efterårsferien 2008 var mit venskab til min bedste ude på dybt vand? og vi er virkelig tætte, der var nogle ting som jeg fandt ud af jeg skulle lave om på mig selv, det havde jeg svært ved?, lige siden da er jeg blevet usikker på alt? jeg græder over ingenting, har haft en weekend hvor jeg havde brug for at komme hjem nogle dage før?.. jeg kan ikke mærke indeni at jeg gidder..?. jeg har svært ved at indse at det er mig der har det sådan?. men der må være noget galt når man græder så tit? håber bare at jeg kan få nogle råd?.
men har det ikke godt ? og er rigtig tit ked af det...
Hilsen den forvirrede pige
Efterårsferien 2008 var mit venskab til min bedste ude på dybt vand? og vi er virkelig tætte, der var nogle ting som jeg fandt ud af jeg skulle lave om på mig selv, det havde jeg svært ved?, lige siden da er jeg blevet usikker på alt? jeg græder over ingenting, har haft en weekend hvor jeg havde brug for at komme hjem nogle dage før?.. jeg kan ikke mærke indeni at jeg gidder..?. jeg har svært ved at indse at det er mig der har det sådan?. men der må være noget galt når man græder så tit? håber bare at jeg kan få nogle råd?.
men har det ikke godt ? og er rigtig tit ked af det...
Hilsen den forvirrede pige