Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Laserbehandling mod ar

Redigeret 25 maj, 2009, 15:21 i Bumser
Hej

Er der nogen der har erfaring med laserbehandling mod ar? Særligt ar efter acne?

Har nemlig søgt lidt på google, hvor jeg har fundet nogle gode klinikker, men ved ikke hvor godt det hjælper?

Der er nogle meget gode før og efter billeder, men men...

Jeg har nemlig nogle små ar på kinderne, ikke så slemme, man kan kun se dem når man kommer tæt på. Men jeg vil jo gerne have det gjort, hvis det altså kan hjælpe.

Har læst et sted, at det hjalp kun hvis man havde mange ar.

Har nogen prøvet det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej..
    Jeg har kun meget dårlig erfaring med laserklinikker. Jeg lagde en stor sum penge hos Ellipse klinikken, og fik 5-6 behandlinger absolut uden resultat.
    De påstod at de kunne fjerne både ar (huller i huden og røde pletter) og udbruddene, men hudens tilstand blev faktisk forværret af behandlingerne. Jeg blev endnu mere rød, og mens behandlingen stod på lugtede det brændt! Det var også ganske ubehageligt, men det er jo det mindste af det, hvis det ellers hjælper.! Men jeg må virkelig understrege at det snarere ødelagde huden end forbedrede den, på grundlag af disse erfaringer vil jeg derfor råde dig til at holde dig langt væk fra den slags forretninger..
    Mange hilsner Frederikke
  • Indstillinger
    Jeg er netop igang med et behandlingsforløb med hudslibning og frugtsyrebehandling + har købt en masse (dyre) produkter. Jeg ved ikke om jeg kan se en forbedring endnu, men lidt pænere er huden da blevet...
Log in eller Registrér for at kommentere.