Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!!

Redigeret 16 februar, 2009, 10:28 i Bulimi
Heej..

Jeg går i 9. klasse og har snart projektuge .. Jeg har valgt emnet bulimi..
Jeg har selv en stor erfaring om bulimi, da jeg selv har haft det.. Men jeg vil gerne høre nogle andre historier om andre mennesker, der selv har haft denne spiseforstyrrelse..
Jeg håber i vil hjælpe mig med jeres historie og tanker om denne spiseforstyrrelse..

På forhånd tak :)
Tine

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tror det vil være bedst at tage på biblioteket, hvis det er et større opgave du skal skrive.

    Der findes nok mange bøger, blade og aviser om bulimi.
    En masse om alle de tanker, følelser og oplevelser helt unge piger har med spiseforstyrrelser.

    Jeg har selv læst en bog(det er for nogle år siden) om en ung piges liv med bulimi, som også endte med at dø af det. En sørgelig historie, men kan helt sikkert hjælpe mange af de unge piger der selv lider af spiseforstyrrelser.

    Spændende opgave.

    Held og lykke :o)
  • Indstillinger
    Jeg har allerede læst meget om det, og ved også en hel del..
    Det er bare, jeg kender mine egne følelser og tanker, og de er nok de samme som så mange andre med bulimi.. Men man kan nogle gange godt føle sig lidt alene, og føle sig som om man er underlig .. Så hvis der er nogle der har lyst til at fortælle mig lidt om deres historie, hvordan det startede, og hvordan andre så på det, så ville det være rigtig dejligt .. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.