Stort vägft tab , mangler jeg vitaminer - miniraler?
Hvordan er jeg däkket ind, omkring vitaminer og miniraler?
Jeg har tabt 58,1 kg og det fortsätter stöt og roligt med 1 til 1,5 pr. uge.
Jeg har brug for stötte omkring vitaminer og miniraler.
Har nogen erfaring med dette? Så jeg får det optimale.
Det er min oplevelse, at hvis jeg går ind i en helse butik, så har ikke to butikker samme holdning og jeg kan köbe mig fattig.
Vil i dele jeres värdifulde viden med mig?
Kärligst Pia
Jeg har tabt 58,1 kg og det fortsätter stöt og roligt med 1 til 1,5 pr. uge.
Jeg har brug for stötte omkring vitaminer og miniraler.
Har nogen erfaring med dette? Så jeg får det optimale.
Det er min oplevelse, at hvis jeg går ind i en helse butik, så har ikke to butikker samme holdning og jeg kan köbe mig fattig.
Vil i dele jeres värdifulde viden med mig?
Kärligst Pia
Kommentarer
Jeg ved det ikke, det lyder bare af meget, selv om andre overvægtige måske vil mene, det er for lidt :-), MEN det skal jo helst gå langsomt, for at kroppen kan følge med.
Har du haft noget professionel hjælp inde over denne betydelige overvægt, og dette ligeledes betydelige vægttab? Der vil du måske kunne få nogle brugbare råd.
Du har ret, de forskellige butikker har udelukkende nogle produkter, de vil sælge, så derfor vil jeg foreslå dig, at få kontakt med en professionel, UVILDIG, ernæringsrådgiver, der kan give dig de rette råd, for det er bestemt vigtigt, at du får de rette mineraler og vitaminer. Det meste får du naturligvis ved din kostomlægning, men det skal der bestemt holdes øje med.
Har du f.eks. talt med din læge om det? Han/hun vil muligvis også kunne rådgive dig fornuftigt, i hvert fald mht hvem i dit område, der arbejde med den slags. En del mangler kan jo også ses ved en blodprøve.
Ja men både min sjæl og krop kan følge med og jeg har det super. Jeg har løbende dette vægttab og det har jeg det fint med.
Det er første gang i mit liv, jeg KOSTOMLÆGGER, så jeg høre ikke til elevator gruppen.
Jeg blev bare enig med mig selv om, at en dag kommer regningen for min overvægt, en dag sigen kroppen fra.
Derfor lage jeg mit liv om.
Jo der er masser af gode lægeråd osv, omkring vitaminer og miniraler. Men grunden til mine spørgsmål er, at jeg oplever der mange gange sidder folk med guldkorn de ikke deler med andre.
Det er dem der har erfaring fra marken, som er værdi fulde. Kan du følge mig?
Men tak for dit svar :-) Held og lykke til dig fremover.
Hilsen Pia
Jeg blev bare lidt forbavset over dit hurtige væggtab, det er ikke det, jeg ellers hører, men dejligt, at du har det fint med det.
Jeg kan sagtens følge dig, jeg håber bestemt at nogen vil dele deres erfaringer med dig, men grunden til at jeg foreslog som jeg gjorde, er jo netop at hvad der er godt for den ene ikke nødvendigvis er godt for den anden. Det er vel måske derfor at ”junglen” er så stor?
Nu går det så fint for dig, så derfor mener jeg også, du i hvert fald også skal have det for dig rigtige
tilskud. Men det ville være rigtigt dejligt, hvis nogen kunne fortælle nogle gode historier, om hvad der har været ekstra godt for dem.
I lige måde – bestemt held og lykke fremover. Jeg er slet ikke tvivl om, at du nok skal klare det.
Varme tanker