Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal vi dele vores angstsymtoner samen ??

Redigeret 10 juni, 2010, 11:01 i Angst
Skal vi dele vores angstsymtoner samen ??
Altså de gener vi oplever hver dag og gode råd hvad man kan gøre for at gøre hverdagen lidt lettere
Personligt tror jeg ikke på at piller er løsningen har selv været møllen igennem uden held.
Jeg vil gerne høre jeres hverdag med den fandes angst og de smerter den fører med sig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil meget gerne snakke med en / flere som har panikangst, eller bare angst for noget.

    Jeg får angstanfald 2-4 gange om dagen, nogle værre end andre.
    Jeg kan hele tiden mærke trykken i brystet, min mave har det underligt, får kvalme, når de ting bliver værre får jeg stille og roligt et angstanfald.
    Så Bliver jeg svimmel får hurtig hjertebanken, óndt i maven, vejtræknings problemer, ondt i kæberne, on i hjertet sys jeg. Og så begynder tankerne om jeg skal dø.

    Vil gerne snakke med en som har lign angst eller bare angst . mvh Angst 19år.
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har en utrolig stor angst for mennesker jeg ikke kender ret godt...og hvis disse mennesker så kommer tæt på mig, så skubber jeg dem væk.
    Jeg er total angst indeni. Hele mit system blokere indeni. Jeg er handlingslammet og folk omkring mig forstår ikke hvorfor.
    Og jeg ved ikke om det er angst anfald jeg får, men jeg oplever ofte, at jeg bare græder og græder....uden egentlig at kunne sætte ord på, hvorfor...

    Tower
  • Indstillinger
    Jeg får mit angst op til flere gange om dagen. Men som regel ikke noget stort bare lidt kilden i maven. Men i starten troede jeg at jeg skulle dø. Men jeg plejer at sige til mig selv ting som hold nu kæft tudefjæs og sådan noget, og så prøver jeg at tænke positivt. Jeg har angst for sygdomme, så f.eks hvis jeg tænker på at jeg nu har kræft så kan jeg blive bange, men det er der ikke mere. Nu får jeg bare for det meste små angstanfald, som varer måske 10 sekunder.
  • Indstillinger
    Jeg har en frygtelig angst for at miste dem jeg elsker og holder a... Jeg forestiller mig heletiden at der sker dem noget tragisk og så bliver jeg ked af det... Jeg er angst for, selv at gøre dem fortræd... tænk nu hvis jeg er en psykopat der bare kunne myrde nogle...ja det lyder nu lidt drabeligt, det ved jeg... men nogle gange tror jeg sku jeg er ved at blive skør...
  • Indstillinger
    Netop frygten for, at du kunne finde på at gøre nogen fortræd eller dræbe nogen, beviser, at du ikke ville kunne gøre det.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    hej jeg har haft angst i 10 år,generaliseret angst,dødsangst,panikanfald og nu også socialangst..æv..jeg spiser en halv alopam,når det nødvendigt,hader piller og hader at tage på af dem.
    igår startede jeg i terapi,og hold da op hvor var hun hamrende dygtig..så deler lige lidt ud af hvad hun sagde...
    vigtigt at finde den indre ro og ikke være bange for sin krop..lad kroppen være kroppen..lad den passe sig selv, lad tankerne flyde..lad dem komme og gå og lad være med at hænge dig i dem.lad dem bare passere.
    har man angst er det jo aldrig stationært, den bevæger sig i bølger ligesom nordlyset..har du feks angst lige nu??næ det havde jeg så ikk lige..
    hun sagde jeg skulle forestille mig en have udenfor min krop, en have jeg planter træer blomster og små spirer,byg en mur rundt om og en havelåge med et indvendigt håndtag..jeg må kun lukke ting/personer ind jeg er 100% tryg ved ikke tramper mine små spirer itu.
    syntes det var et meget smukt billede af et skjold.jeg glæder mig vildt til at komme derhen igen!
    tænkte på om nogen ville skrive sammen med en som mig på msn ex?eller flere..lave en gruppe??eller er det en dårlig ide?
    kh ann
  • Indstillinger
    hejsa.
    jamen er skam også ramt af ngst og har været i ca 5-6 år.-


    Men tænker hvorfor i ikke kigger et sted som :
    http://www.angstforeningen.dk/
    Som har et fint forum.

    Men ja er da altid klar på en snak eller debat om det skulle være. Så må man bare lige hive fat i mig.

    Hav en god dag derude.-
Log in eller Registrér for at kommentere.