Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Penis problemer

Redigeret 12 februar, 2009, 05:05 i Mandlige sexproblemer
1. problem = Hej, jeg er en dreng på 15 år, jeg har i en periode faktisk i nogle år, haft det problem at min penis forhud ikke kan trækkes tilbage, jeg kan lige få trukket det tilbage der hvor penishoved ender men den kan ikke lige komme over det, lige er ligesom om at noget af min forhud sidder fast på det sidste stykke af penishoved.

- Hvad kan jeg gøre?

2. problem = Nogle gange når jeg trækker min forhud lidt tilbage, kommer der nogle hvide flager op.

- er det normalt?
- eller er det bare skidt, som skal vaskes væk?

3. problem = Min penis er for lille, den er 6cm i slap tilstand, og kun 9 cm i stiv tilstand.

- Husk jeg er 16
- Er jeg ikke helt inde i puberteten?
- NB. jeg er virkelig ræd for at tage til lægen, pga. jeg er så nervøs, og når jeg er nærvøs rødmer jeg, hvad nu hvis jeg fik stiv penis mens jeg sad derinde, det tænker jeg hele tiden på.

Hjælp mig.

M.v.h den anonyme dreng på 16.

ps. jeg kan virkelig godt lide at onanere, men tror ikke jeg får samme nydelse hvis jeg kunne trække forhuden mer tilbage. som jeg nu ikke kan.

Kommentarer

  • Problem 1: Du kan muligvis have lidt forhudsforsnævring, hvilket du altså er nødt til at få lægen til at kigge på. Muligvis det ganske enkelt kan klares med en salve.

    Problem 2: Prøv i første omgang med vask, husk du skal trække forhuden tilbage (så meget den nu kan) når du vasker dig – men det er samtidig noget, du lige kan tale med lægen om, når du alligevel er der.

    Problem 3: Nu er du godt nok lige blevet et år ældre – Til lykke. Men – din pubertet er i hvert fald ikke færdig, hvorfor den da med stor sandsynlighed bliver lidt større; dog skulle det træffe at du ”ender” på de ni cm, handler det som blot om, at du skal øve dig i at blive en god elsker – der findes mange gode stillinger, som også vil kunne tilfredsstille en pige. Når du kommer der til – og det gætter jeg, du ikke er endnu – så vil du finde ud af at ”frem og tilbage”, ikke er det, der giver pigen orgasme.

    Og så dit problem med lægen – det er en god ide at du netop fortæller, at du selvfølgelig ikke er vant til sådan noget, at du er vældig genert, hvilket er helt normalt for din alder. Du kan også sagtens sige, at du er meget bange for, at den pludselig bliver stiv.

    Lægen er professionel, har set det før, vil have fuld forståelse for, at det her er noget, du ikke selv kan styre. Det gode ved lige at melde din nervøsitet ud, er at du så også kan forvente, at der bliver taget hensyn til dig.

    Smut du helt tillidsfuldt til lægen, der 100% har set et tilfælde som dit før.
  • Mange tak for dine besvarelser, de kan bruges.
    selvom det ikke rigtig hjalp, på det med min nervøsitet til lægen.
    Men jeg må bare finde en dag og tage mig sammen i, det skal jo overståes på et eller andet tidspunkt.

    foresten, salve, er det noget man skal smøre på? - for jeg har virkelig ikke løst til en operation (omskæring) selvom jeg har hørt at det er det som pigerne helst vil have.
  • Kære ven,

    Jeg er jo ikke læge, så jeg kan ikke fortælle dig dels om det er en salve, du skal have, dels hvordan du så skal bruge den - det får du besked på af lægen.

    Det gør ikke din nevøsitet nemmere, at du trækker afgørelsen ud, så jo hurtigere, du kommer af sted, jo bedre. Du vil med stor sandsynlighed bagefter sige til dig selv "Herregud, var det bare det."

    Mht. om piger bedre kan lide omskårne mænd eller ej, er da vist en skrøne. Pigen kan ikke mærke forskel - vil jeg da mene, jeg har da vist aldrig været sammen med en omskåren mand.
  • Nej det var nu mere ovre i det med blowjob osv. at de bedre kunne lide omskårene mænd i det omfang.

    - Jeg har faktisk egentlig 1 problem mere, jeg tror at min streng den er for stram. når jeg bare trækker forhuden hen til kanten af glansen
  • Kære ven,

    Du har da efterhånden nogle ting, som jeg synes, du skal skrive ned, så du får det hele med, når du kommer til lægen. Det med strengen kan vist godt hænge sammen med lidt forhudsforsnævring.

    Og det med blowjob og omskæring er også for kvinden ligegyldigt - vil jeg da påstå. Altså en skrøne mere. Dog vil hun helt sikkert synes bedre om det, hvis den også er renvasket - forhud eller ej.
  • - Så siger jeg, MANGE tak for informationerne, nu er det bare lægen som er målet :)
Log in eller Registrér for at kommentere.