Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal . . . skal ikke

Redigeret 9 februar, 2009, 03:54 i Samliv
Jeg er en 24 årig pige der bor i London og læser herovre. Jeg er for nogle måneder siden blevet single. Jeg var sammen med min kæreste i 2 et halvt år, og jeg slog op med ham fordi jeg synes at vi fremhævede hinandens dårlige/svage sider, selvom vi elskede hinanden meget højt og var rigtig gode venner. Vi kommer også fra to vidt forskellige baggrunde - han er sort og har en helt anderledes kultur end min. Samtidig har jeg ikke været glad for at bo i London fordi jeg synes byen er for stor, der er for mange mennesker osv. Men selv efter efter disse måneder hvor vi ikke har været sammen føler jeg stadig at jeg elsker ham og tænker på ham konstant, men måske er det af forkerte grunde. Jeg synes ikke at jeg kan se en fremtid sammen med ham, selvom han er den bedste kæreste jeg har haft.
Nogle råd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er en pige på 20 år, jeg har næsten i 8 år været irriteret af udflåd. Jeg ved virkelig ikk om det er normalt, eller det skyldes en eller anden form for sygdom. Håber I kan hjælpe mig med nogle svar?

    Det er ildelugtende, klumpet, grønt/guligt og jeg bliver hver dag nød til at gå med trusseindlæg. Jeg bruger alle muligheder former for pleje til det område, så forstår virkelig ikke hvad det kan skyldes og om det bar er noget jeg skal lære at leve med?

    den triste:/
  • Indstillinger
    Jeg gætter på at du ikke har mødt nogen der kan tage hans plads -derfor har du dette savn. Jeg kan ikke give dig noget andet råd end at du på trods af dit savn efter en kæreste er nødt til at lytte til dig selv .hvis du ikke rigtig kan se dig sammen med ham i x antal år så behold ham som ven.

    Mam
  • Indstillinger
    Kære Amalie.

    Du skal ikke

    Vent til den rette kommer, ham som du kan leve et liv med.

    Mambo har fuldstændigt ret, behold ham som en god ven.

    Mine bedste ønsker for dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.