Hjem Sex & samliv Kvindelige sexproblemer

Han er for lille ?

Redigeret 29 juni, 2016, 11:17 i Kvindelige sexproblemer
Er single med en ven der kommer forbi en gang imellem problemet er at jeg synes hans pik er for lille? Før havde jeg en der "trængte ind " og fyldte mig ud og det var ubeskriveligt lækkert....selvfølgelig. Nu har jeg denne ven der er ok uden for sengen - men i sengen smører han en ind ..skønt man er våd . i spyt osv og så kommer han med sin p...der bare smutter ind...der er ikke nogen modstand? Det er ikke fordi jeg er "stor" når jeg er til lægen kan de dårlig få en finger ind osv.

Hvad gør jeg dog for at mærke ham her ? Han pumper løs og mana kan bare ikke rigtig mærke ham...som man ku mærke den anden.ØV ØV ØV- Ja klemme øvelser osv ...og så vil han gerne ind bagfra og det gør bare så utrolig ondt fordi han ikke fatter at det er der han skal igang med sin smørelse og ikke "foran". Tror i det er mænd med knap så store pikke der kan li det i nr 2

Mam
«1

Kommentarer

  • Hmm, jeg tror ikke det er fordi han er lille han gerne vil ind i røven på dig. Den fyr jeg har ladet gøre det, siger det er fordi det er en helt fantastisk følelse, fordi det er så stramt og anderledes. Er sikker på du også vil synes det er dejligt, hvis du gav det en chance:) Men den fyr du er sammen med, skal også være utrolig tålmodig. Få ham til at starte med at putte en finger op i røven af dig, det spænder virkelig dejligt og er en helt speciel følelse. Der vil gå rigtigt længe inden han vil kunne få pikken ind, det gør så ondt:/

    Til at besvare om han er for lille, så tror jeg ikk rigtig på det er størrelsen, men mere hvordan han bruger den. Det er nok lidt af en gammel saga, men tror det er rigtigt nok. Hvis du ikke føler at han "fylder dig nok ud", kan han evt. han en finger i din røv på samme tid, det er utroligt pirrende og så er der fuldt ud. Men tænk på det er også nogen gange dejligt bar at få finger, og den er jo ikk stor, men det er hvordan den "kommer" rundt derinde der gør hele forskellen:)

    Håber du vil eksperimentere lidt med det;)
  • Tak for dit velmente råd, men jeg hører til dem der ikke bryder mig om at få en finger op i røven...Der er en del der har fået den fikse ide at det er noget alle kvinder kan li og man prøver bare at skubbe sig væk osv.

    Ham her kan li at stikke den (hans lem) ind i nr1 så nr 2 og så igen nr 1 osv med det resultat at han spreder en masse bakterier og jeg får underlivs/blære betændelse.
  • Nogen kan lide analsex - andre ikke. Sådan er det, så jeg giver dig fuldstændig ret, det er absolut ikke noget manden uden videre skal gå ud fra; og det er ligeledes korrekt, at man skal være ret så omhyggelig, når man "skifter hul".

    Jeg synes, du skal gøre din ven helt klart, at du altså hverken bryder dig om, eller tænder på analsex, hvorfor du ikke vil være med til den form; og så synes jeg, du skal foreslå ham, at I eksperimenterer med forskellige stillinger. At han ikke er så veludrustet behøver ikke at betyde, at du aldrig vil kunne mærke ham.

    En god stilling kan være at du ligger på ryggen med en god støtte under hofterne, så dit underliv er hævet, jo højere, jo bedre. Eller f.eks. bagfra, men altså i vagina kan også være rigtig godt - der er andre stillinger - det er vel bare at gå i gang fra en "ende" :-) af.

    I øvrigt kan du da også fortælle ham, at du altså ikke behøver ekstra "smøring" - og at det går ud over din nydelse, hvis du sådan skal "sjappes" til.

    Selv om han "kun" er en ven, der kommer forbi, så kan I vel lige tale lidt sammen om, hvad I kan lide og ikke lide?
  • Ja ganske enig og de stillinger ku være en god ide. Men problemet er også at han ikke altid kan komme og er så konfliktsky omkring det her - han foretrækker at "lade som ingenting" og som "alt var normalt". Og jeg har sgu aldrig været sammen med en mand der ikke kunne komme? Og jeg bryder mig ikke om det. Var han ikke så aldeles ok på mange andre områder så gik det her slet ikke.

    Jeg ved ikke hvad det er for en verden han lever i ? Han går rask videre til at tale om noget andet eller til at sig "jeg ved det ikke " hvis jeg taler om at han ikke kan komme og foreslår lægecheck eller sender ham en artikel omkring at det er noget psykologisk. Ikke en skid initiativ tar han eller taler om det...? Det er så frustrerende at sidde der som kvinde med en mand der opfører sig sådan her ? Hvad foregår der dog mellem ørene på ham?
    Man kan ikke få en samtale igang omkring det her fordi han fandme "lades som ingenting".
    Frustreret
  • Jeg har netop forsøgt med et bud på dit problem under "mandlige sexproblemer" - havde godt nok ikke lige set, at det var samme "afsender". :-)

    Jeg fornemmer, at du er ret så vred på ham - mon du ikke skulle overveje grundigt, om du vil fortsætte sammen med han? Det tyder da ikke på, at I kan give hinanden noget videre positivt.

    Han er tydeligvis "i mangel af bedre", men hvis også det gør dig så vred, er det så ulejligheden værd?
  • Hej

    Jeg har selv en meget lille en - og deraf MEGASTORE mindreværdskom-plekser. Det er vigtigt, at I er åbne overfor hinanden - lad ham føle du er interesseret i ham - og evt. ønsk en trediepart i jeres forhold. Min kone er desværre ikke frisk på denne ide, men jeg synes da, det ville være skønt om hun kunne få nogle konsultationer ved en som virkelig kan give hende sexuel nydelse. Ligesom en tandlæge helt naturligt roder rundt i hendes mund.
    Som hos tandlægen skal konen naturligvis ikke have et følelsesmæssigt forhold til ham der giver hende sexuelle behandlinger.

    Big_Magic
  • Måske er det netop det at du presser ham til at tale om noget han ikke har lyst til der giver ham denne præsentationsangst? Personligt ville jeg ikke have det godt hvis du blev ved med at lede samtalen ind på det.
  • Har også en meget LILLE pik og det generer mig da helt klart men det kan jeg jo ikke lave om på ....så må jo bare gøre mig mere umage med tungen og hænderne og div legetøj så jeg kan se at du nyder det max :-)

    en anden ting det med anal sex mand eller kvinde jeg personligt nyder begge dele både at give og modtage begge dele tænder mig max .... men undre mig lidt over at der slet ikke er nogen der har snakket om at slikke røv ?? for jeg kan slet ikke lade være med at slikke sådan et lille stram røv big time :-) jo mere nasty/dirty/hårdt jo bedre :-)
  • Lige en obs til : ikke sart 1980.
    Du har skrevet i en debat der ikke er blevet skrevet i i over 4 år og de fleste debattører er slettet.
    Godt svar ellers.
  • He He det havde jeg da overhovedet ikke set :-)
    er det så nu man siger afsløret som nybegynder !
    Muhuhaha
Log in eller Registrér for at kommentere.