Hjem Sex & samliv Kvindelige sexproblemer

Han er for lille ?

Redigeret 29 juni, 2016, 11:17 i Kvindelige sexproblemer
Er single med en ven der kommer forbi en gang imellem problemet er at jeg synes hans pik er for lille? Før havde jeg en der "trængte ind " og fyldte mig ud og det var ubeskriveligt lækkert....selvfølgelig. Nu har jeg denne ven der er ok uden for sengen - men i sengen smører han en ind ..skønt man er våd . i spyt osv og så kommer han med sin p...der bare smutter ind...der er ikke nogen modstand? Det er ikke fordi jeg er "stor" når jeg er til lægen kan de dårlig få en finger ind osv.

Hvad gør jeg dog for at mærke ham her ? Han pumper løs og mana kan bare ikke rigtig mærke ham...som man ku mærke den anden.ØV ØV ØV- Ja klemme øvelser osv ...og så vil han gerne ind bagfra og det gør bare så utrolig ondt fordi han ikke fatter at det er der han skal igang med sin smørelse og ikke "foran". Tror i det er mænd med knap så store pikke der kan li det i nr 2

Mam
«1

Kommentarer

  • Hmm, jeg tror ikke det er fordi han er lille han gerne vil ind i røven på dig. Den fyr jeg har ladet gøre det, siger det er fordi det er en helt fantastisk følelse, fordi det er så stramt og anderledes. Er sikker på du også vil synes det er dejligt, hvis du gav det en chance:) Men den fyr du er sammen med, skal også være utrolig tålmodig. Få ham til at starte med at putte en finger op i røven af dig, det spænder virkelig dejligt og er en helt speciel følelse. Der vil gå rigtigt længe inden han vil kunne få pikken ind, det gør så ondt:/