Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

1 år med Kondylomer

AnonymousAnonymous
Redigeret 11 april, 2009, 18:53 i Åben debat om kønssygdomme
Ja - så er det 13 måneder siden jeg fik konstateret kondylomer i og omkring endetarmen.
Jeg har læst flere succes historier rundt omkring på nettet om hvordan man slipper af med vorterne, men her er min erfaring.
Efter 3 Condoline behandlinger, 1 Wartec, 8 ugers behandling på Bispebjerg bl.a med flydende kvælstof, 5 laser behandlinger med efterfølgende Dolol/Ibuprofin medicinering mod smerter, 1 Aldara behandling, 3 måneder med Thuja D6, saft fra hvidløg og løg, et rygestop, 2 HIV test (negative) og 3 HPV vacciner er jeg stadig ikke sluppet af med vorterne.
Når sårene er helet efter sidste laser behandling skal jeg i gang med en hjemmebehandling med Efudix 5% og så skal der atter krydses fingre - hvilket tilsyneladende er det mest effektive?

Kommentarer

  • Indstillinger
    en af mine venner har osse kondylomer . Han fik noget syre af lægen som han dyppede på vorterne med en vatpind hvor de så blev ætset væk men det hjalp sagde han . men han fik en dag tabt alt syren ned over sin penis og gik panik ,men indtil videre har de hverken kommet igen de er væk bortset fra nogle små nogle ,men få dig noget syrebehandling imod det fra læge af kan ikke rigtigt navnet på det men det skulle virke 100% og de er væk for ALTID
Log in eller Registrér for at kommentere.