Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

3 måneders nedregulering

Redigeret 27 marts, 2009, 06:13 i Barnløse i behandling
Hej
Jeg startede i fredags på en laaang nedregulering. Da min endometriose er lidt for aktiv og æggene fra de sidste 2 ivf forsøg ikke vil sætte sig fast :o( så forsøger vi dette. Det skulle iflg lægerne være det bedste. Jeg er dog en smule skepsis ved at tage hormoner i så lang tid, men hvis det kan gøre mig gravid gør jeg det gerne.
Er der nogle andre der har været igennem 3 mdr. nedregulering og hvordan påvirkede det jer?
Hilsen hende der virkelig håber at ordsproget 3. gang lykkens gang holder stik hos mig :o)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej - jeg har også været på nedregulering, 2 gange faktisk, da jeg også har endometriose. Og det var en skøøøn tid :-) uden endo-smerter.
    Den eneste bivirkning var, at jeg fik hedeture (som at sidde i en lukket bil på en sommerdag).
    Jeg håber også du får mulighed for at "nyde" nedreguleringen, og at 3. forsøg bringer lykke...
    //sille
  • Indstillinger
    Hej
    Tak for dit svar :o) Jeg er nu 7 uger henne i forlöbet med nedregulering og ja tak jeg har märket hedeture og ubehag i kroppen, ondt i mave osv. Det er ikke så sjovt, endo smerter har jeg også stadig i mild grad.
    Var på sygehuset til tjek i tirsdags og der fik jeg at vide at det var helt normalt med sådanne symptomer, så det tror jeg på :o)
    Hvordan er det gået for dig - er du blevet gravid?
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg har også været nedreguleret 3 gange af 3 måneder (sidste gang 4 måneder), og for mig var det også en skøøøøn tid. I starten en kraftig opblusning af endometriosesmerter, men så overgav de sig og gik i dvale.

    Jeg har ingen af gangene taget hormoner ved siden af for at undgå bivirkninger.

    Jeg blev gravid efter 2. nedregulering, og håber nu på at blive det igen her efter den 3. har fået lagt 2 fryseæg op i onsdags. Er et nervevrag.

    Mvh Sille
  • Indstillinger
    Ej hvor lyder det fantastisk :o)
    Så tror jeg lidt på det igen, at det også kommer at lykkes for os.

    Jeg vil sige at bivirkningerne er begyndt at gå i dvale for mig nu, så det er helt fantastisk. Føler mig som et helt nyt menneske :o)

    Vi går på Herlev, hvad med jer?
Log in eller Registrér for at kommentere.