Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

av min glans!

Redigeret 1 april, 2016, 08:01 i Mandlige sexproblemer
Hej, jeg er en dreng på 14 år. og jeg har problemer med glansen den er ekstrem øm og kan ikke røre ved noget med den, jeg aner ik hvad der gør det og har haft det siden jeg var 10. jeg kan sagtens trække forhudet tilbage i alle tilstande hjælp!!!
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære ven, har du gået med sådan noget helt alene i 4 år - det var dog frygteligt.
    Kan du dog ikke tale med din mor eller far eller en anden voksen i din nærhed, en lærer måske? Jeg er sikker på at en person, du har tillid til, vil hjælpe dig.

    Der er jo bestemt ikke noget, der er pinligt. Din tissemand er overhovedet ikke mere pinlig end din finger - husk det.

    Måske du lige skulle få lægen til at kigge på det, men det er da ikke så sjovt at skulle det helt alene, når du er så ung, så derfor ville det da være bedst, hvis du kan få nogen med, men hvis ikke det kan lade sig gøre, er jeg 100% sikker på at din læge vil hjælpe dig på bedste vis.
  • Indstillinger
    jo, det vil vel være en god ide, har bare aldrig taget mig sammen til at gøre det, ): men ved du noget om hvad det skyldes?
  • Indstillinger
    Nej, det gør jeg ikke, - muligvis er det slet ingen ting, det kan være, du skal smøre dig med noget creme eller noget.
    Men du skal ikke gå med sådanne problemer alene, derfor skal du lige have det checket, så du kan få ro i sindet.
  • Indstillinger
    Det er vel kun, når glansen er blottet, at den er meget følsom - ikke?

    Det er meget normalt hos unge fyre, men det bliver bedre med tiden, når glansen er vænnet til berøring i forbindelse med onani og samleje.

    Du kan prøve at hærde glansen ved at lade forhuden sidde tilbagetrukket så længe som muligt. I starten kan du sikkert kun holde det ud i en halv time, men efterhånden vil du være i stand til at have blottet glans hele tiden.
  • Indstillinger
    Jo det er kun når den er blottet, mange tak for rådet, men det er sådan hvis glansen kommer i kontakt med noget gør det ret ondt. men jeg vil prøve mange tak
  • Indstillinger
    Muligvis er det så enkelt, og det ville da være dejligt, men jeg synes stadig ikke, at en dreng på 14 år skal gå med sådanne tanker alene - her er det endda noget, der har været et problem i flere år.
    Mark - for din egen skyld! Du skal øve dig i at få talt med en voksen, når du får problemer. De fleste vil gerne hjæpe dig. Du vil også finde ud af, at mange af de problemer man har, når man er helt ung, er man ikke alene om, man tror det bare.
  • Indstillinger
    Jeg har et forslag på dit problem. Se her: http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201193.htm

    Men for en sikkerheds skyld bør du kontakte din læge. Lægen er der for din skyld, og vil ikke grine af dig.
  • Indstillinger
    Jeg kan huske min var ekstremt følsom da jeg var yngre, jeg blev opereret for forsnævring af forhuden som 18 årig, jeg havde altså gået med det problem i mange år. Men til sidst tog jeg mig sammen og tog snakken med min far.

    Kan huske der gik ca. 2 uger før min penis havde vænnet sig til ikke at have nogen hud, men det var også pænt smertefuldt at gå rundt med den blottet heletiden ;)

    Men tror bare du skal tage den med ro, du er ung og det ordner sig med tiden. Vigtigst er at du kan trække huden frem og tilbage heletiden. Men som de andre siger, kan du øve dig i at gå rundt med den blottet heletiden.
  • Indstillinger
    Okay, mange tak for din hjælp ^^ jeg må vente og se om det bliver bedre :)
  • Indstillinger
    Er det blevet bedre? Nu hvor der er gået 7 år:)
Log in eller Registrér for at kommentere.