Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

KLAMYDIA - HJÆLP!!!

Jeg havde ubeskyttet sex for ca. 2 uger siden, og vedkommende jeg havde sex med, begyndte i sidste uge at få symptomer på klamydia. Jeg har aldrig selv haft nogle symptomer, men har bestilt en tid hos lægen, og det har han også. HVIS jeg har klamydia, er jeg blevet smittet for mindst 5-6 måneder siden - jeg er nu i tvivl om, og meget meget bange for, at man allerede kan blive steril? Skal der gå lang tid før man bliver det, eller opstår det med det samme?! Jeg har ingen tegn på underlivsbetændelse eller smerter, men jeg er satans bekymret og kan ikke vente med at få et svar hurtigts muligt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det vil sige at du også dyrkede ubeskyttet sex for 5-6 måneder siden?

    Og nu har du gjort det igen. Tja - det kan jo være, det var din sidste partner, der ikke havde fået sine symptomer endnu, men du kan da også have gået med det så længe.

    Du bliver jo ganske enkelt nødt til at vente og så høre, hvad lægen siger. Og det bliver du nødt til, for der er ingen, der kan give dig et 100% konkret svar her.

    Ja, jeg er måske lidt hård ved dig, men på et eller andet tidspunkt må det vel gå op for dig, at du løber en gevaldig risiko, hver eneste gang, du dyrker ubeskyttet sex.

    Jeg er ikke forarget over de der engangsknald, det må du selv om, men hvis ikke en gang man lige kan sige kondom - er det så ikke lige overfladisk nok?
Log in eller Registrér for at kommentere.