Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg kommer ikke

Redigeret 20 september, 2009, 16:19 i Mandlige sexproblemer
Hej Alle

32 årig mand - det kører fint med at opnå stivhed, at komme ind i skeden og "pumpe løs", men udløsningen kommer ikke.

Onani kører fint med udløsning.

Har noget et par gode råd?

Mvh.

Gentofte 123

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Hvor ofte har du sex med din partner?
    Hvor ofte onenerer du?

    Hvis du onanerer oftere end du har sex med din partner, tror jeg svaret kunne være, at du stiller dit sexuelle behov vha. onanien.
    Prøv da at lade være med at onanere i en periode, og mærk så efter, når du har sex, om ikke lysten og nydelsen er blivet større. -Og udløsningen således lettere at opnå.

    Du ved sikkert også at flere forskellige stffer kan nedsætte den seksuelle følsomhed.

    mvh
    Anonym
  • Indstillinger
    Hej igen

    Lidt supplerende oplysninger:

    Jeg har sex med min partner 3-4 gange om måneden og onanerer vel et tilsvarende antal gange. Så jeg tror ikke at overdreven onani er problemet.

    Flere kommentarer meget velkomne -:)
  • Indstillinger
    hmm, prøv ny partner? (dummeste svar nogensinde) men har set/hørt om nogle tilfælde hvor det hjalp
  • Indstillinger
    Nu skriver du ikke, om det her er et nyt problem, altså om du tidligere har kunne komme sammen med hende. Er hun stram nok? Bliver hun meget våd? Det, jeg tænker på, er ganske enkelt, om den nødvendige friktion er til stede?

    Men hvis i ellers begge to nyder sex'en, så betyder det vel ikke alverden, om i må finde på andre sjove lege for lige at give dig prikken over i'et, eller?
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke hvor i (mange herinde) har den ide det var at "det ikke gør noget manden ikke kommer"? "så "leger man bare noget andet" osv lades som ingenting.

    For mig der elsker at mærke at manden kommer og man fyldes med sp..(undskyld det stærke udtryk) så er det altså lidt som en film uden klimax.

    Men bevares, hvis hverken jer eller jeres partner er vant til det helt store i den sexuelle afdeling, så kan det jo være at i er ligeglade.

    Tror´, som en skriver, at der ikke er den helt store "friktion" hverken fysisk eller psykisk.

    Aner desværre ikke hvad du/i skal gøre - måske finde en anden partner ?
  • Indstillinger
    Og der sku stå:

    Jeg ved ikke hvorfra i (mange herinde) har den ide fra, at "det ikke gør noget manden ikke kommer"? "så "leger man bare noget andet" osv lades som ingenting.
  • Indstillinger
    Undskyld "Mambo5"? Man finder da ikke bare uden videre en ny partner. Forhåbenlig elsker "gentofte123" sin kæreste/kone?

    Se om der ikke er en løsning på det. Snak eventuelt med din kæreste/kone.
  • Indstillinger
    Det gør han da forhåbenligt - men ærlig talt det lyder da røvsygt at han ikke kan komme? Han er vist heller ikke den helt store sex dyr med sex 4 gange om mdr. og så onanerer han også 4 gange om mdr ?

    Hvad er der i vejen med ham?

    Er han ikke tændt ?

    Er der ikke friktion (er han for lille og hun for stor ?)

    Er han ikke særlig interesseret i sex (det lyder sådan)

    Syns han det er frækt ?

    Har han pligt sex ?

    Tænder han på hende?

    Tænder hun på ham?

    Hva er det? Hvad er problemet ? Det skriver han ikke ?
  • Indstillinger
    Manbo5
    At han (og konen) ikke har mere sex... har nok en generel årsag: De er ægtepar... og det er nok noget af det mest dræbende for sex.... især når barn nummer 2 kommer.. og mor så har et af hvert køn.. så er der ikke mere årsag til sex fra hendes side...
    Men jo, det er da irriterende ikke at komme
Log in eller Registrér for at kommentere.