Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Søger Seriøst Hjælp til Svimmelhed/Øjne/Hjerne ting!

Hej Netdoktor

I lidt over en måneds tid har jeg haft det MEGA underligt, som om at hele ens hverdag er en drøm, som om alt det jeg oplever er små klip i en drøm, og min hukommelse er også svækket en smule.

Jeg har været til læge, og øjelæge og ingen af dem vidste hvad det var ?

Den sidste månedstid og måneden før det, har jeg set meget på skærme ( inkl. Tv, Computer. osv.)

ca. 3-9 timer om dagen :O

Min læge mente ikke det var det der gjorde det, men kunne ikke vide det ?

Jeg skal til en øje ( operation agtigt) på mandag.


Nogle som ved hvad der kan skyldes eller har oplevet det samme før ?

Det er virkelig en ubehagelig følelse at rende rundt med :(


På Forhånd Tak for Hjælpen :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!
    Jeg er en dreng der har det på præcis samme måde som du har haft det.
    Har du oveni i det også haft en slags flimmer for øjnene?
    Jeg har været ved læge og været til en slags undersøgelse, men det hele så fint ud. Nu har jeg fået taget hele 6 forskellige slags blodprøver, så jeg håber da de finder ud af hvad f****n det er der er galt. Jeg er ved at blive sindsyg af det her!!!
    Da det jo er et halvt år siden du skrev ind, vil jeg høre om du har fundet ud af hvad det var?
    Hvis du har det vil jeg være rigtig glad for hvis du gider at skrive det.

    Hilsen mig.
  • Indstillinger
    til bjorkvinguy15. i det du føler at det er som at være i en drøm uafbrudt, er rigtig ubehageligt, hvis du samtidig oplever at du er ude af stand til at styre det, og der samtidig dukker billeder op hele tiden, som slet ikke har med virkeligheden at gøre, kunne det godt tyde på du er på vej til at udvikle en psykose. så jeg synes du skal skynde dig til en undersøgelse hvor du kan få konstateret om du er ved at få en psykose, hvis det er det. kan du til gengæld sagtens styre de mange fantasibilleder kan det bruges til fremtiden eksempelvis, hvis man kan finde de grundlæggende ting der skal til for at få det lavet. foreksempel er der helt sikkert nogen der har haft et billed i hjernen af hvordan et fly skulle se ud, og derefter ved hjælp af andre eller sig selv få bygget det. håber du får styr på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.