Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp tak :)

Redigeret 4 maj, 2010, 02:47 i Hårtab
Hejsa. Jeg er snart en tyve årig fyr og jeg lider af arveligt hårtab. Jeg er dog kun i den begyndende fase så jeg har slet ikke tabt så meget, men alligevel har jeg hurtig sørget for at få fat i nogen proscar piller. Jeg holder dog meget af at sætte hår og sådan, så jeg vil virkelig have det skidt med at skulle tage mit hår. Jeg har 2 spørgsmål, og jeg ved ikk om de rigtig hører til her, men jeg tænkte på, at hvis man benytter sig af vandbaserede hårvoks, kan det så stadig speede op for ens hårtab, eller er det kun hvis man benytter sig af hårvoks der er oliebaserede? min frisør siger godt nok, at det kun er oliebaserede vokse der speeder op for ens hårtab, men det kan jo være det er et sælgertrick. Mit andet spørgsmål er om økologisk hårfarve der er baseret på plante farve om det også kan ødelægge ens hår og hovedbund? Her tænker jeg lige på fx mærket Sanotini, som hævder ikke at indeholde nogen som helst kemisk stof. Har godt nok kørt at kemiske hårfarver kan ødelægge ens hår og hovedbund og resultere i yderligere hårtab, men hvad med hårfarver der er baseret på plantefarver ? - Man kan købe dem i Helsebutikker, så de burde da ikk være skadelige ?

http://www.naturli.dk/Default.aspx?ID=4 ... ewsID=3963

Hilsen en meget forvirret fyr

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.