Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Dermovat og ubeskyttet sex?

Redigeret 29 januar, 2009, 04:47 i Mandlige sexproblemer
Jeg er i behandling med min forhud og bruger derfor dermovat efter lægens henvisning.

Men kan man så dyrke ubeskyttet sex i mens man er i Dermovat-behandlingen? For det er jo et steriode-produkt/binyrebarkhormon?

Vil virkelig gerne vide det :S

- Hilsen den fortvivlede som er træt af kondomer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 29 januar, 2009, 08:25
    Jeg ser lige i indlægget op over at du er 16 år gammel, du havde seksuel debut for en uge siden - og du er allerede træt af kondomer?

    Kønssygdomme florerer rigtigt meget, så hvis ikke du vil have en kønssygdom, der ikke "bare" er noget, man lige har for sjov, og "bare" får kureret i en fart; hvis ikke du vil risikere at smitte en pige med f.eks. Klamydia, som netop er en kønssygdom, man sagtens kan have, uden at man selv ved det, Klamydia som altså kan medføre sterilitet - ja, så sørger du for det kondom HVER GANG!!

    Pigen der evt. tager p-piller kan sagtens have kønssygdomme også.

    Mht. Dermovat. Du har lige været hos læge, hvorfor i alverden sørgede du ikke for en ordentlig information? Står der heller ikke noget på indlægssedlen?

    Men - binyrebarkhormon skal kun bruges af den, der har fået det ordineret, hvorfor du ikke skal påføre en anden det.
  • Indstillinger
    Hej And

    Dermovat er et højpotent steroid, det man kalder gruppe 4, altså det aller stærkeste der findes.
    Der er selvfølgelig en grund til, at du er sat i behandling med så potent et middel, du skriver desværre ikke hvorfor....
    Hvis du har ubeskyttet sex, vil du påføre pigen den creme i hendes skede slimhinde, som er meget følsom for hormoner; det er en rigtig dårlig ide...

    Kondomer findes i mange varianter, f.eks Hanky Panky, som gør det sjovt at bruge kondom. Fås i Netto ved kassen, ligger i farvestrålende æsker og koster 30 kr. pr. æske....god fornøjelse..

    Anette
Log in eller Registrér for at kommentere.