Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bøvser og lugter af kloak ud af munden :(

Hej...

Jeg har nu i en lille uge rendt rundt og bøvset i døgndrift, og den lugt der kommer ud af munden minder mest af alt om lugten af en rigtgt grim kolak samtidig er der ubehag i min mave og mine tarme larmer helt vildt. Er der nogen af jer der ved noget om dette??? Min læge siger jeg blot skal spise mælkeproduktet... Men det hjælper bare ikke. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig da jeg ikke kan finde noget om det på nette.

På forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som om du er hårdt ramt af et eller andet.

    Din læges tip om at spise ymer kan nok ikke gøre det. Du skal ud og have fat i et tilskud med mælkesyrebakterier, f.eks Symbioflor fra Biosym.

    Desuden syntes jeg du skal få fat i en biopat og evt. en diætist.
  • Indstillinger
    Hej

    prøv at læse det jeg har skrevet til Bossefreak1974..

    Måsek du har det samme..

    Hilsen Pernille78
  • Indstillinger
    Hej Med Jer.

    Jeg må nok tilstå jeg ikke har den store tillind til biopater.

    Pernille: Jeg tror du kunne have fat i noget der.
    Jeg har dog været indlagt de sidste par dage og har fået stillet en diganose der hedder kronisk tyndtarmsbetændelse. Jeg venter nu spændt på om det har samhængen med disse gener.

    Tak for jeres svar :)
  • Indstillinger
    Hej med dig,
    ville bare fortælle at jeg har en ven der havde de samme symptomer som dig. Han gik til lægen og fik lavet en kikkertundersøgelse af mavesækken. Her viste det sig at han have nogle røde irriterede områder som var årsag til bøvserne med den grimme lugt.

    Jeg kan dog ikke lige huske hvilken behandling - om nogen - han modtog.

    Mvh Rasmus
Log in eller Registrér for at kommentere.