Zoneterapipunkter
lotte123
✭
Er der evt. nogen, der kan hjælpe mig med at finde en tegning over zoneterapipunkterne under fødderne?
En sådan tegning må da findes et sted på nettet, men jeg kan ikke finde det.
Jeg har nu i flere måneder døjet med senskedehindebetændelse i den store sene under venstre fod - har gået til fysioterapi, og det går da også rimeligt, hvis min mand vel at mærke giver mig en omgang massage hver dag.
Der er dog et sted, hvor han trykker, hvor det gør afsindig ondt, så jeg er nysgerrig efter at vide, hvilket punkt det i grunden er, han har fat i, for det kan da være, det så er et sted, jeg skal have undersøgt nærmere.
Selvfølgelig kan jeg gå til en zoneterapeut, men jeg ville egentlig gerne selv have en ide, om hvad det kan være.
En sådan tegning må da findes et sted på nettet, men jeg kan ikke finde det.
Jeg har nu i flere måneder døjet med senskedehindebetændelse i den store sene under venstre fod - har gået til fysioterapi, og det går da også rimeligt, hvis min mand vel at mærke giver mig en omgang massage hver dag.
Der er dog et sted, hvor han trykker, hvor det gør afsindig ondt, så jeg er nysgerrig efter at vide, hvilket punkt det i grunden er, han har fat i, for det kan da være, det så er et sted, jeg skal have undersøgt nærmere.
Selvfølgelig kan jeg gå til en zoneterapeut, men jeg ville egentlig gerne selv have en ide, om hvad det kan være.
Kommentarer
Billedsøgning
Søgeord: zoneterapi+fod
Antal resultater: 2.310
Mon ikke et af de billeder kan bruges?
Jeg har kigget på det, du foreslår - hvilket jeg også havde inden jeg overhovedet skrev indlægget, men jeg indrømmer at jeg ikke har været 2.310 sider igennem - det tilstår jeg gerne.
Men det skal jeg måske gøre i ledige stunder, for umiddelbart finder jeg ikke den tegning, jeg søger.
Jeg havde godt nok håbet på et helt konkret link, men da jeg nu har haft mit indlæg stående et stykke tid, må jeg vel formode, at det ikke er her, jeg finder mit svar.
Jeg er bestemt ikke nogen ørn i at søge rundt på nettet, så det er helt okay at betragte mig som lettere debil på området.
På forhånd tak...
Mvh Momse1
I kan søge på google og trykke på billeder, så kommer der en del
selv tak Lotte
http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
Det er meget interessant, at det er brysthvirvlen jeg har ondt i. Da jeg har irritabeltyktarm, så jeg troede det noget tarm der sad der ned langs tommeltotten, interessant (o: . Det ved jeg ikke lige hvad jeg kan bruge til og hvad der kan gøres eller hvad det betyder??
Man kan bl.a. få den her: http://www.borgen.dk/product.asp?product=3059.
Vores planche hænger på væggen i soveværelset )
Kh, Cypress