Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sunde steorider

Redigeret 27 maj, 2010, 12:35 i Motion
Hej!!!
jeg har en veninde som benytter en slags "sund" steoride som hedder Nova vækst. Jeg er ikke engang sikker på at det er i familie med steorider. Hun får det fra sin læge da hun har haft en skade, og hun fortalte hvordan man hurtigt bliver markeret og stærk af det. Hvilke jeg tydeligt kan se på hende. hendes muskler er hårde som sten, og hun har fået en ufattelig smuk hud af det.
Det er blandt andet det super starts benytter til at "holde sig ung" med, bla madonna, demimore, Jeniffer aniston m.m.
Jeg overvejer stærkt at begynde at bruge det, men jeg kan slet ikke finde noget om det på nettet overhovedet. Min veninde fortalte mig at der ingen bivirkninger er, men nok også derfor det er så dyrt som det er. Jeg gider ikke prædiken om det ene eller andet, vil bare gerne høre om nogle af jer har hørt om det og hvor jeg kan finde noget om det henne, evt. købe det.

Med venlig hilsen og tak på forhånd

Amani

Kommentarer

  • Indstillinger
    JEG VILLE IKKE SELV PRØVE OG TAGE CHANCEN I DET JEG MÅSKE ØDELÆGGER KROPPEN PÅ ET ELLER ANDET TIDSPUNKT VED AT GØRE MUSKLERNE STØRRE OG STÆRKERE END DE SELV KAN FØLGE MED.
  • Indstillinger
    Jeg kan umiddelbart ikke finde noget bevis for at et præperat ved navn Nova Vækst overhovedet eksisterer. Desuden findes der ikke sunde steroider.

    Man kan finde ALT på internettet, så jeg er af den overbevisning at findes det ikke på nettet så findes det ikke.. (Men det er en påstand jeg ikke vil være ked af at få modbevist)
  • Indstillinger
    Det hun tænker på er Novo .. Det er væksthormoner, og er ikke "rigtige" steroider.. Faktisk er der ikke rigtig noget muskelopbyggende i novo (navnet er fra novo nordisk i øvrigt), men der imod forstærker det dine sener og knogler, så disse kan holde til mere belastning (som forekommer i forbindelse med styrkeforøgelse forårsaget af steroider).. Så sunde steroider er forkert at sige :)

    Du kan i øvrigt ikke købe det nogen steder, med mindre du finder det på det "sorte markede", eller får det af din læge :) - som du selv siger, kun udskriver det, hvis man har haft en skade, eller lign.
Log in eller Registrér for at kommentere.