Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pictogram

Redigeret 11 januar, 2010, 14:10 i Børn med ADHD
Ville høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat på et pictogram til brug ved ADHD. har kigget alle steder på nettet men syntes ikke jeg kan finde et der er brugervenligt til en ADHD dreng. Har meget brug for et så vi kan få dagligdagen i skema, og min søn ikke skal bruge alt for mange kræfter på at hænge sammen. håber der er nogen der kan hjælpe

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg har selv 2 adhd børn er ved at lave et picktogram selv til de to drenge som jeg har for jeg ku heller ikke finde et godt picktogram til dem så et witbord og de bilder som jeg har være ved at lave. håber at det bliver godt du kan bare skrive en mail hvis du har brug for de bellder jeg har indtil vider så kan du få dem
    mvh futte
  • Indstillinger
    hej jeg har en dreng der har adhd.og har brugt selvlavet pictogrammer med ham. Der findes en side på engelsk hvor der nogen pictogrammer gratis, dog hvis du vil have dem i farver og flere slags koster det. Men eller kan det være at din kommune vil hjælpe dig for autist foreningen har vist nok en forhandler af en cd-rom men det koster. Det kan jo også være at handicap centralen i kommunen har en til at ligge som du må låne man kan jo aldrig vide. håber dette hjælper
  • Indstillinger
    Hej. jeg laver flotte farverige pictogrammer. Og du er velkommen til at gå ind på
    www.stjerneboern.dk
    og se dem. Jeg kan hvis jeg har skabelonerne lave på opfordring =).
    Mvh. Mille fra stjerneboern.
  • Indstillinger
    Hej. Kan læse at der er stor brug for pictogrammer.
    Jeg laver nogen anderledes farverige pictogrammer.
    Disse kan ses på:
    stjerneboern.dk
    Kan hvis jeg har skabelonerne også lave på opfordning, skriv en mail med navn og tlf no. så ringer jeg dig op.
    Mhv Mille fra stjerneboern
Log in eller Registrér for at kommentere.