Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Luft i maven!!!!

Redigeret 3 juni, 2009, 11:47 i Åben debat om sex
Er snart ved at blive et problem for os,
Det er kvinden ,som har dette problem
Har prøvet ikke spise frugt og grønt,men alligevel er der luftafgang ved samleje.
Vi prøver at inogere det eller grine af det,men svært er det for manden at akseptere at jeg har luftafgang.
Jeg bliver både flov og ked af det.
Jeg har ellers ingen probemer med min mave
Hører gerne fra andre med samme problem og hvad gør i lige???

Hilsen Airam55

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men synes alligevel, du skal have en kommentar, for jeg kan bestemt følge dig.
    Jeg har da også luft i maven ind i mellem, hvilket jo er ganske normalt, og det er da ofte, at jeg netop tror, at der kommer en prut, måske bedst som min mand har munden - og næsen!! - der nede, men den kommer så alligevel ikke. Jeg har egentlig altid troet, at det ganske enkelt var en "mekanisme", der netop forhindrede det.

    Det samme ved det egentlige samleje, hvor der jo netop bliver "trykket og maset", så jeg tror at den der prut alligevel kommer, men der er problemet vel ikke det værste, for der er ansigtet jo ikke der nede.

    Jeg synes faktisk, du skal prøve at nævne dette problem for din læge, for når du ikke ellers har problemer med maven, så er det da lidt underligt, og det må da bestemt gå ud over jeres mest intime øjeblikke.

    Det kunne da være, at der var et eller andet - vitamin eller hvad ved jeg - der kunne afhjælpe problemet.
  • Indstillinger
    Er du sikker på at luften kommer fra maven? Under samleje kan det ske, at der kommer luft med ind i skeden. Det giver også pruttelyde. Det er især, hvis manden trækker sig helt ud og så ind igen flere gange at det sker.
  • Indstillinger
    Eller prøv at gøre det til en del af legen?
Log in eller Registrér for at kommentere.