Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Laaaangsom forbindelse

Helene2Helene2
Redigeret 26 januar, 2009, 07:41 i Ris og ros til Netdoktor
Jeg har ganske vist ikke én af de hurtigste bredbåndsforbindelser, så jeg ved ikke, om det bare er mit system, der arbejder uendeligt langsomt. Synes bare ikke, at problemet er så stort på andre sider på internettet, som det er på Netdoktor. Denne gang tog dett 45 sek., før der blev skiftet side. Og det er for hvert eneste sideskift, at der går SÅ lang tid. Heldigvis er jeg ret tålmodig men det er faktisk meget irriterende. Men som sagt - måske er det bare min internetforbindelse, der er for langsom. Eller er der andre, der oplever samme problem?

P.S.: Man kan forøvrigt ikke længere markere tekst med musen.

Hilsen Helene

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes at det virker fint hos mig - siden vises straks, så mon det ikke er et problem med forbindelsen hos dig. Har du trådløs netværk som andre muligvis kan koble sig på?
  • Indstillinger
    Her det det præcis som Helene skriver og jeg har også gjort mig tanker om det kun er mit internetsystem der er for langsomt. Langsommeligheden er kun, når jeg bevæger mig i og rundt på Netdoktors site og jeg har kun stationær pc, uden andre brugere.
    M.v.h. Chindi
  • Indstillinger
    Hej alle

    Jeg lagde mærke til problemet med langsomhed et par dage før den 20. januar, hvor Netdoktor selv beklagede, at der var et problem med langsomhed og ustabilitet. Netdoktor skrev, at deres teknikere arbejdede på højtryk for at løse det.

    Jeg har til dels oplevet problemet som et kapacitetsproblem, og jeg synes, at jeg har kunnet mærke en forandring til det bedre, netop når der var populære tv-udsendelser og altså ikke så mange aktive Netdoktorbrugere.

    Lige nu mærker jeg heller ingen problemer, men for et par dage siden kunne jeg slet ikke komme ind på de sider, jeg gerne ville besøge her på Netdoktor.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Jeg har også kun en stationær computer.
    Der var også nogle dage, jeg slet ikke kunne komme ind, men det er blevet bedre, nu er det kun de laaangsomme sideskift. Men du har sikkert ret, at det kan være overbelastning af systemet. Lige nu er det gået rimelig hurtigt men i aftes var det helt galt.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Kære Netdoktor-brugere,

    Vi beklager den ustabilitet, der har været på Netdoktor i den seneste tid. Det skyldes komplekse kapacitetsproblemer, som vores teknikere stadig arbejder på højtryk for at løse. Der skulle gerne være blevet mere stabilitet på sitet de seneste dage, og vi forventer, at udviklingen kun går den vej fra nu af. Vi er rigtig kede af, at en del brugere har ventet uacceptabel lang tid på at få siderne frem. Og at nogle endda er gået forgæves. Vi beklager og håber, at I vil have tålmodighed med os, hvis systemet skulle svigte igen de nærmeste dage.

    Samtidig vil vi sige tak for jeres kommentarer her på siden. Det er rigtig godt at få jeres udmeldinger, når noget ikke fungerer, som det skal.

    Hav en rigtig god dag.

    De bedste hilsner
    Netdoktor
Log in eller Registrér for at kommentere.