seoquel medicin
Hej
Jeg er en pige på 28 år der har fået diagnosen skiofredni for 4 mdr siden. Har prøvet 3 forskellige slags medicin, og nu er jeg så kommet på seoquel, det ser ud til at virke og det er jo dejligt.
Men jeg har de negative bivirkninger ved medicin og det er at jeg har taget på og det er jeg ked af, ved det er noget med leve sundt, og spise masser af grønsager og det gør jeg allerede.
nogen gode råd udover eg er ved at ligge min kost om
med venlig hilsen
Sus
Jeg er en pige på 28 år der har fået diagnosen skiofredni for 4 mdr siden. Har prøvet 3 forskellige slags medicin, og nu er jeg så kommet på seoquel, det ser ud til at virke og det er jo dejligt.
Men jeg har de negative bivirkninger ved medicin og det er at jeg har taget på og det er jeg ked af, ved det er noget med leve sundt, og spise masser af grønsager og det gør jeg allerede.
nogen gode råd udover eg er ved at ligge min kost om
med venlig hilsen
Sus
Kommentarer
Ja det er utroligt, hvordan det enkelte medicin kan påvirke en. Jeg tog ca 45 kilo på af risperdal, men er nu kommet på seoquel og er begyndt at tabe mig igen...så det er ikke helt til at sige, hvordan medicinen påvirker en...
Men snak da med din psykiater/læge om det...jeg er sikker på, at de også gerne vil hjælpe dig, man bliver hvert fald kun mere negativ og ked af det ved at tage på...
Tower