Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P-piller

Redigeret 25 januar, 2009, 05:19 i Åben debat for kvinder
Hey jeg er en pige på 21 jeg ved ikke om det er det rette sted at spørger om det jeg har tænkt mig men håber der er nogle der vil svare på mit spørgsmål
hvor lang tid sidder p-pillerne i kroppen når man er stoppet på dem, for kæresten og jeg har bestemt os for at få et barn men har været på p-piller i et års tid, og ved selvfølgelig godt man skal stoppe på p-pillerne hvilket jeg også har gjort, men jeg ved bare ikke hvor lang tid pillerne sidder i ens krop håber der er nogle der vil svare på mit spørgsmål

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tror ikke at p-piller, som mange andre piller bliver "siddende" i kroppen efter man er stoppet med at tage dem.
    Du kan blive gravid lige efter og det tager hverken du eller dit barn skade af.

    Jeg kender mange som forsøger at få børn lige efter at de har smidt pillerne, og det er der ingen problemer i. Min veninde blev gravid en måned efter at hun holdt op med at tage sine p-piller, og hun har født en sund og glad lille dreng :)

    Held og lykke :)
  • Indstillinger
    Tusind tak fordi du gad besvare mit spørgsmål jeg stoppede med pillerne sidste weekend kæresten og jeg glæder os til at testen siger postiv har nemlig haft nogle symtoner af at være gravid men testen sagde negativ,
    jo tak :D
  • Indstillinger
    Jeg tror ikke at man skal tænke meget over det, bare tage det stille og roligt.

    Håber at det lykkes for jer ;-) Min kæreste og jeg vil nemlig også gerne have børn - men først om nogle år når vi har fået flytter til noget større.

    Nogen siger at det faktisk går hurtigere med at blive gravid hvis man har taget p-piller.

    God weekend :)
  • Indstillinger
    okay så må vi se om det sker,
    sådan nogle små unger er også nuttet og dejlig min storesøster har 4 børn så har prøvet at ha med dem at gøre
    og har altid gerne ville ha børn på et tidspunkt når det rette fyr kom og det tror jeg han er nu
    held og lykke til dig også
Log in eller Registrér for at kommentere.