Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudsproblemer. Kan ikke trække den tilbage.

Redigeret 14 februar, 2010, 19:12 i Åben debat for mænd
Jeg er en dreng på 16 år som har problemer med frohuden og har ignoreret det indtil nu. Igår havde jeg så sex med min kæreste for første gang. Det var uden kondom og det var fantastisk. Men en smule smerte fuldt. Men jeg vil nu godt have gjort noget ved det da det går mig meget på. Jeg kan kan næsten få forhuden tilbage i stiv tilstand men ikke altid. Og kan heller ikke i slap. Hvad skal jeg gøre? Nogle fif inden jeg samler mod og går op til lægen og bestiller tid til det lille snit? :S
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Please hjælp mig /:
  • Indstillinger
    Jeg synes at du skulle tage op til din læge for at få det mest præcise svar på problemet.
    Kender ikke rigtig nogle fyre med det problem, men kig her i brevkassen, jeg synes nok at jeg har læst, at en fyr spørger om det samme.

    Min kæreste er omskåret og har aldrig haft problemer med den. Jeg er helt vild med den, har nemlig både haft kærester som ikke er og er omskåret. Synes den er meget renere og virkelig tiltrækkende.
    Men det er jo nok ikke løsningen. Snak med din læge :-)

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Direkte omskåret behøver jeg jo ikke og blive. Man kan jo få løsnet forhuden tilpas meget mener jeg.
  • Indstillinger
    Så er jeg gået igang med behandling og har fået Dermovat. Det ser ud til at hjælpe. Så tak for motivationen! :)
  • Indstillinger
    du kan godt få nogle salver som kan være meget effektive, dem smører du med i nogle uger og så bliver forhuden løsere.

    Tal med din læge, det er slet ikke sikkert at du skal skæres i.
  • Indstillinger
    Ja - du kan sagtens tage til lægen, lige meget om det er en dame eller mand! Jeg er sikker på du kan få hjælp der :)
  • Indstillinger
    Tag det roligt. Jeg er selv blevet "omskåret" som 4-5 årig, ikke af religiøse årsager, men af praktiske årsager, som jeg ikke kan huske.
    Det er faktisk meget praktisk at være omskåret. Jeg blev omskåret på et hospital. Under forhuden kan dannes mange bakterier. Hvis jeg var dreng i dag, ville jeg tale med min far eller mor, hvis der var et problem med forhuden. Du kan du spille den af, så længe du gider.
    Min chef sagde engang, hvis denne hånd tilhørte en kvinde, så ......
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har ikke så længe siden set et program, hvor en ung mand havde problemer med hans. Han fik taget en blodprøve hos lægen, og det viste sig, at der var et eller andet fysisk på den, der gjorde, at den ikke fungerede ordentligt. Kan ikke huske hvad det hed.
    Måske skulle du bede om en blodprøve, som kan vise, om der er nogen problemer.
    Der skulle kun en lille operation til, så var den god igen.
    Synes du roligt kan tale med lægen om det, selvom det er en dame. De er sikkert helt vant til det.
  • Indstillinger
    Det bliver du sgu nok nødt til, jeg har vist den frem 4 gange til 4 forskellige læger både mænd og kvinder, og skal nu op og få den "lavet" på fredag. Så ja, du skal sgu nok vise den frem et par gange ;)
  • Indstillinger
    Til seba1770.

    Med din alder vil jeg tro at en lokalbedøvelse er brugbar.
    Hvis du gerne vil omskæres helt, så skal du bare sige det til lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.