Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

angstanfald

Redigeret 21 januar, 2009, 05:59 i Angst
hejsa

Jeg ved ikke lige hvilket emne dette spørgsmål hører til under, men nu prøver jeg her.

jeg lider som det også fremgår af mine andre indlæg af både ocd, panikangst og generaliseret angst. men nu er angsten begyndt at vise sig på en ny måde. Når jeg har mine anfald, svinger i løbet af dagen og mest om aftenen når det bliver mørkt, så virker mine omgivelser totalt ukendte. jeg kan ikke kende mit eget hus mit brndomshjem eller hvor jeg nu er. Føler mig sat i en fremmed verden og jeg kan ikke rigtigt gennemskue om det har noget med den uvirkelighedsfornemmelse at gøre som opstår ved angst.

Min behandler mener at det er fordi man når man har angst ser alting på en anden måde. Man bliver forandret inden i og derfor ser omgivelserne fremmede ud. Hun mener at det er normalt for angst ramte men jeg har bare aldrig hørt om lige det fænomen før.

Er der nogen der kender til det? Og som vil dele deres erfaring for det skræmmer mig virkeligt og overbeviser mig om at jeg er ved at blive helt skør! Min behandlers forklaring trøster jo ikke egang så jeg har virkelig brug for at høre fra nogen som kender det fra egen krop!!
Log in eller Registrér for at kommentere.