Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bliver det kun være ???

Redigeret 18 januar, 2009, 23:11 i Skizofreni
Jeg har i de sidste 4 år haft diagnosen, Skizoaffetiv lidelse, og kan i dag se tilbage på en årrække hvor der har været forsøgt alt for at finde den rigtige medicin til mig........jeg har flere gange været ved at opgive, for så igen at tro lidt på det medicin som nu blev mig tilbudt for min lidelse, men mange gange har jeg grædende måtte sige til mig selv om det dog kun ville blive være.

Det har det ikke, endelig for ca. 3/4 år siden fandt min psykiater ud af at give mig Abilyfy og Efexor og siden har jeg endelig fundet en vej ud af al den lidelse jeg har været igennem.

Så til alle jer derude, selvom at vejen frem efter at du har fået en diagnose kan være streng, og du tit kan være ved at opgive............så fortsæt for på et eller andet tidspunkt vil også du få det medicin som lige netop kan hjælpe dig. Vi kan kun hjælpe os selv ved at prøve at se frem i tiden, og så lade vores psykiater hjælpe os frem til den rigtige medicin.

Jeg føler en stor taknemlighed mod min psykiater og hele distrikspsykiatren for al den hjælp jeg har modtaget, håber at også andre får den oplevelse..........

Knus fra Zephyr10
Log in eller Registrér for at kommentere.