Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Q10 hjælper mod migræne

Redigeret 22 januar, 2009, 12:43 i Alternativ behandling
Til andre der lider af migræne kan jeg anbefale 1 daglig Q10 tablet fra Pharmanord. Efter at have taget det i et par måneder har jeg ikke haft voldsomme anfald med opkast og smerter. Det her heller ikke været nødvendigt med migrænemedicin(Maxalt) kan nu nøjes med pamol og kan passe mit job førhen lå jeg altid i sengen i flere døgn og kunne ikke være nogen steder for smerter. Så kan kun varmt anbefale andre at prøve Q10. Venlig hilsen Kostermoney

Kommentarer

  • Indstillinger
    Godmorgen Kostermoney

    Tak for det gode råd. Jeg lider ikke af desideret migræne, men jeg har haft det nogle gange i mit liv, og det er så frygteligt, når det sker. Jeg vil bestemt huske på dit råd - men det skal jo selvfølgelig virke forebyggende og ikke som en kur, når man først har fået migrænen..!? Jeg spiser selv levertran til daglig og er glad for den virkning, jeg synes jeg får af det. Ved du, om de to stoffer (Q10 og A + D-vitamin samt omega 3-fedtsyrer fra levertran) skulle fungere dårligt sammen?
    Tak for rådet.

    kh Blyant
  • Indstillinger
    Hej Blyant1

    Jeg ved ikke om det skulle være et problem at blande de andre vitaminer med Q 10 men det må de jo kunne oplyse dig om hvis du går på apoteket og køber produktet der. Jeg tager da forøvrigt også levertrantilskud i de mørke måneder:).
    Venlig hilsen Kostermoney
Log in eller Registrér for at kommentere.